Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

• Samsung Galaxy Note 10 Lite

• Realme X2 Pro

• Samsung Galaxy S20 Ultra

• Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

YinChuRijnaard10

YinChuRijnaard10

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 20:50

Hallo iedereen,

Ik heb een vraag. Ik ben beginner als het aankomt op het ontwikkelen van Android apps ed. Ik ben begonnen met de guide van Google/Android zelf, (developer.android.com). Ik ben zover gekomen dat ik de ‘app’ kan gaant testen in een AVD of op een echte werkende Android telefoon. Nu heb ik een Nexus 4, draaiend op de laatste Android versie.. En toch lukt het me maar niet om de ‘app’ te testen via mijn telefoon.. Iemand die mij kan helpen met deze en evt. andere vragen? Hoor het graag..

Alvast bedankt iedereen (:

Bewerkt (26 april 2013 20:50)
DaveDH

DaveDH

• Lid sinds 07 november 2010
  • Berichten 2801
  • Reputatie 60
  • 26 april 2013
  • 20:55

zoals ik al op plus zei, ik kan je niet verder helpen maar ik wens je veel succes!
Misschien kan je beter je persoonlijke e-mail adres verwijderen, zo bescherm je je zelf tegen spam.

Bewerkt (26 april 2013 20:55)
doctormetal

doctormetal

• Lid sinds 18 augustus 2010
  • Berichten 434
  • Reputatie 0
  • 26 april 2013
  • 21:15

Wat lukt er niet? Krijg je geen verbinding met het toestel of lukt het niet om de APK te deployed?

Bewerkt (26 april 2013 21:15)
YinChuRijnaard10

YinChuRijnaard10

• Lid sinds 09 januari 2013
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 april 2013
  • 09:09