Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

martijnthe

martijnthe

• Lid sinds 25 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 25 maart 2010
  • 17:12

We zoeken een all-round ontwikkelaar / programmeur om ons team te versterken. We hebben een aantal Top 10 iPhone applicaties ontwikkeld, en nu is de tijd daar om ook de Android te veroveren. Enige ervaring met Android is gewenst. Ervaring met iPhone SDK, ruby on rails of web front end, zijn een pre! Twitter @martijnthe of PM me voor meer info.

Martijn

Bewerkt (22 april 2013 12:19)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 26 maart 2010
  • 20:31

Wie is “wij” en geef eens wat meer informatie naar wat jullie zoeken en bieden? En nee, ik ga geen sollicitatie versturen zonder dat dat soort informatie publiekelijk beschikbaar is.

Rode_Ridder

Rode_Ridder

• Lid sinds 14 maart 2010
  • Berichten 58
  • Reputatie 0
  • 26 maart 2010
  • 21:17

Aye
Ben werkloos en zit de hele dag Java/JNI docs te lezen.

martijnthe

martijnthe

• Lid sinds 25 maart 2010
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 16 april 2010
  • 10:20

@Marvin

Sorry voor de onvolledigheid.

Wij zijn ik (Martijn The) en Jorn van Dijk. We zijn nu bezig met ‘t opstarten van een nieuw bedrijf (de naam komt binnenkort als alle domeinen geregistreerd zijnWe hebben afgelopen 1,5 jaar ontwikkeld voor het iPhone platform. Highlights zijn o.a. de Luisterpaal en Radio Gemist iPhone applicaties voor VPRO en de Radio 1, 2, 3FM, Radio 4, 5 en 6 apps ontwikkeld voor omroep.nl.

We zoeken per direct een flexibele applicatie ontwikkelaar/willie-wortel in de buurt van Den Haag (ons kantoor is vlak bij Den Haag CS). Freelancers zijn ook welkom. Ervaring met Android / Java is gewenst. Liefst ook andere (mobiele en web) platformen (RIM, iPhone, RoR, Cappuccino, …) Persoonlijk profiel: leert snel nieuwe frameworks/talen, communicatief, sociaal, team-werker, no-nonsense en overview kunnen houden i.p.v. verdwalen in details, liever frameworks gebruiken i.p.v. zelf het wiel opnieuw uitvinden, ideeën draag je zonder schroom aan als je denkt dat ’t beter kan. Persoonlijke pre's: affectie met muziek, design, cultuur, creativiteit, vreemde hobbies

Taken/functies:
- meedenken voor nieuwe concepten voor mobiele applicaties
- technisch ontwerpen van nieuwe mobiele applicaties
- sturen/meedenken met de ontwikkeling van nieuwe webservices / API's die o.a. door mobiele apps gebruikt worden
- programmeren van apps in een scrum+TDD-achtig proces
- het geven van technisch advies op 't gebied van het android platform

Wat kun je van ons verwachten:
We bieden je een inspirerende werkplek en samenwerking met een klein maar slagvaardig team. Je krijgt de kans mee te werken aan applicaties die dagelijks door een heel groot publiek gebruikt worden.

Lijkt je dit wat?
Mail me even op post martijnthe nl.
Of Twitter @martijnthe of PM me voor meer info.

Groet,
M

Bewerkt (22 april 2013 12:21)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren