Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Bastijn

Bastijn

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 18 april 2012
  • 16:38

Beste android developers,

Ik heb (denk ik) een goed idee voor een app. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik wil graag met iemand sparren of het idee ook haalbaar is enz… Daarna zou ik het willen ontwikkelen en op de markt brengen. Hoe voorkom je dat je idee gejat wordt?

Bedankt alvast voor de tips en informatie!

Bewerkt (24 april 2013 14:39)
bassie1995

bassie1995

• Lid sinds 04 januari 2011
  • Berichten 2028
  • Reputatie 0
  • 18 april 2012
  • 17:12

Overleg met een developer die je vertrouwt, die het voor je wil maken. Je weet het nooit zeker, tenzij je het zelf maakt.
Je kunt mij wel even PM'en (ben niet zo goed, dus kan het waarschijnlijk niet stelen, maar een idee geven van de haalbaarheid wel een beetje)?

Bewerkt (24 april 2013 14:39)
Bastijn

Bastijn

• Lid sinds 27 juni 2011
  • Berichten 55
  • Reputatie 0
  • 19 april 2012
  • 22:51

Niemand in de buurt van den bosch die apps kan ontwikkelen en enige ervaring al heeft? Die graag wilt samenwerken. Het is een app dat geen gps/internet nodig heeft (internet zou eventueel kunnen bij een uitbreiding, maar is in het begin zkr niet noodzakelijk)… Het is alleen een enorme hoeveelheid data dat moet worden ingevoerd. Anders PM me ff als je interesse hebt.

Alvast bedankt!

Bewerkt (24 april 2013 14:40)
Nikooos

Nikooos

• Lid sinds 10 april 2012
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 20 april 2012
  • 08:42

Ik werk in Den Bosch. Alleen nog niet veel ervaring met Android ontwikkeling. Wel iPhone, maar Android moet mijn volgende verovering worden

botteaap

botteaap

• Lid sinds 02 augustus 2010
  • Berichten 29
  • Reputatie 0
  • 20 april 2012
  • 08:44

Apps ontwikkelen is geen simpel klusje en kost tijd en moeite en dus ook geld. Ben je zelf ook bereid om te investeren? Als je met een professionele partij werkt dan kun er op aan dat jouw idee niet “gejat” wordt zoals je dat zegt. Je kunt ook expliciete afspraken maken met de leverancier hierover als je het niet vertrouwt. De ervaring leert alleen dat er genoeg mensen zijn die hetzelfde idee hebben

Wanneer je echt overtuigd bent van je idee en bereid bent om te onderzoeken wat de haalbaarheid en kosten daarvan zouden zijn, neem dan gerust contact met me op.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren