Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

tikker

tikker

• Lid sinds 18 november 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 18 november 2011
  • 21:14

Beste lezers!

Ik ben als gymleraar helemaal niet thuis in het programmeren enzo…
Maar ik zou wel graag (met hulp) een app maken.

Ik wil graag een app om wat gegevens van mijn leerlingen bij te houden. Nou kan ik dat wel in een excel sheet plakken maar dat is toch niet helemaal handig. Het idee:
pagina 1: keuze uit 3 scholen
vervolg per school keuze uit de klassen die ik lesgeef
klas pagina… overzicht van de leerlingen en nog wat ruimte voor opmerkingen
leerling pagina… ruimte voor beoordeling en opmerkingen.

Het mooiste zou zijn als ik per klas ook een lijst kan exporteren naar excel

Het idee lijkt me redelijk simpel maar waar ik moet beginnen??? Graag zou ik samen met een ervaren iemand werken aan dit idee!

Wie zou me willen helpen?

Bewerkt (18 november 2011 21:14)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 18 november 2011
  • 22:30

Zijn dat soort apps er nog niet, zoek eens in de market.

Ik kan me voorstellen dat een willekeurige team-coach dit ook wel zou willen, om de prestaties van het team en de personen in het team bij te houden. Iets van “myCoach” ofzo…
Ben alleen bang dat je dan veel op de telefoon bezig bent, ipv met het spel of de gymles.

Vwb de app: begin eens met installeren van eclipse en de android sdk en volg de dev tutorials hier op de site eens.