Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Ardus

Ardus

• Lid sinds 22 november 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 27 januari 2013
  • 17:43

klwinkel;377627
Plak eens wat code fragmentjes in je tekst, dat verduidelijkt het wat, ik heb nu geen idee waar je het over hebt. Wat bedoel je met “een button beschrijven” eigenlijk?

De website werkt niet meer naar behoren, heb al een paar keer wat codes proberen te plakken maar hij slaat het niet op.
Ik kom morgen eropterug en dan probeer ik wat codes te plaatsen.

Groetjes Ardus.

Bewerkt (24 april 2013 16:12)
Ardus

Ardus

• Lid sinds 22 november 2012
  • Berichten 41
  • Reputatie 0
  • 2 februari 2013
  • 18:21

[QUOTE=Dopey;229533]Bij de extra oefening lukt het me aardig om het zoekscherm voor tweets te maken, alleen: ik krijg geen Array-string terug. Mijn voorbeeldzoekwoord is Witteman, dus de string is [URL]http://search.twitter.com/search.json?q=witteman[/URL] . En daarop krijg ik een lange string die begint met {"completed_in":0.122,"max_id":127156653635289088, ....etc Ik krijg dus de warning dat die 'array' niet klopt want hij begint niet met een '[' Ik heb de zoekstring gekopieerd in de browser, en dan krijg ik hetzelfde resultaat. Wat doe ik verkeerd? En aanvullende vraag: hoe weet je hoe je een url moet opbouwen om de juiste data te krijgen? Als ik op Twitter via het zoekscherm zoek krijg ik de url twitter.com/#!/search/witteman, ik haal daar geen json-notatie uit..[/QUOTE] Hallo Dopey Volgens mij heb je de extra oefening van tutorial 7 gemaakt, klopt dat? Indien ja, wil je mij dan uitleggen in wat voor een volgorde je de extra oefening gemaakt hebt. Voorbeeld: Ik heb een Button (die ik genoemt heb BtnSearch) aangemaakt in NiceLayout daarna heb ik een nieuwe .xml aangemaakt met de naam search.xml met een Button en een ListView en een EditText. Het lukt me niet om activity_search aan te roepen zodat je een naam kunt invoeren en dan op de button druk om hem te starten. Als je de tutorial 7 de extra oefening gemaakt hebt dan weet je precies wat ik bedoel. Hoop dat je me kunt helpen. Groetjes ardus. :thumbs:

Bewerkt (21 mei 2013 13:38)
Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2289
  • Reputatie 20
  • 16 april 2015
  • 11:38

Het cursusdeel bevat veel te veel nieuwe informatie.
Beter was geweest om een appje per nieuwe code te maken,
dus voor listview en jsonfiles een aparte tutor.

Nu wordt er zoveel uitgelegd, dwars door elkaar heen, dat het voor mij in ieder geval, moeilijk te volgen is.
Ik probeer de Listview met de inflate layout te doorgronden, maar het staat te verspreid om het te kunnen snappen.
Ik kom er uiteindelijk wel, maar het duurt langer dan gewenst.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren