Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

wnd

wnd

• Lid sinds 29 september 2011
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • 29 september 2011
  • 22:01

Beste,

Ik ben momenteel druk bezig met het concept voor een nieuwe website. Nu zou ik hier graag een variant op willen hebben voor de smartphone in de vorm van een app. Ik ben dan ook nieuwsgierig naar de kosten hiervan.

Ik weet dat het maken van een app geen vast tarief kent, aangezien elke app anders is. Daarom omschrijf ik de functies die erin moeten komen, en hoop ik dat het voldoende is om een globale kosten schatting te maken.

————————————————————————————————————

Functies van de app:

- Facebook login / registratie
- Foto upload mogelijkheid
- Foto's liken/tweeten/google + 1
- Reageren op foto's
- Profielen bekijken
- Profiel bewerken

Korte uitleg
Bezoekers kunnen foto's uploaden. Bij het uploaden van een foto moet de gebruiker een aantal opties invullen. Dit gebeurd d.m.v. checkboxes.
Alle geuploade foto's komen in een lijst staan waar doorheen gebladerd kan worden. Bij het klikken op de foto, ga je naar de detailpagina. De detailpagina geeft de betreffende foto weer, plus de informatie die tijdens het uploaden is ingevuld. Daarnaast kun je de foto op de pagina liken, tweeten of google +1 geven.

Verder heeft de gebruiker de mogelijkheid om te reageren bij de foto d.m.v. een standaard reactie formulier.

————————————————————————————————————

De uitleg is een hele korte variant van het origineel. Wellicht kan er met de huidige informatie geen globale schatting gemaakt worden. Toch hoop ik dat het wel mogelijk is.

Mocht je een applicatie bouwer zijn en met plezier een offerte uit willen schrijven dan hoor ik dit graag via PM. Ik zal dan meer en gedetailleerde informatie sturen.

Alvast bedankt.

Groet,

Wijnand

Bewerkt (29 september 2011 22:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren