Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Realme X2 Pro

• Moto G8 Plus

• Samsung Galaxy A51

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

redmaner

redmaner

• Lid sinds 24 januari 2011
  • Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2011
  • 16:14

GingerReal FINAL STAGE bereikt

Beste ROM gebruikers/Forum lezers vandaag breng ik voor sommige treurig nieuws voor anderen wat minder.
Ik heb besloten om te stoppen met de ontwikkeling van GingerReal als ROM.
Op dit punt van mijn verhaal wil ik graat twee dingen duidelijk maken.
Ten eerste is dit geen overhaaste beslissing. Ik loop al een paar dagen rond met dit in mijn achterhoofd.
Het enige dat ik nog zocht was een geschikt moment en ik denk dat dat nu is.
Ten tweede heeft mijn besluit niks te maken met dit topic dat gisteravond is verschenen.
Ze maken hier een duidelijk standpunt waar ik het grotendeels wel mee eens ben maar dit is niet de rede van mijn besluit.

Ik heb besloten om te stoppen met de ontwikkeling van GingerReal omdat ik het nu heel druk heb wat betreft mijn persoonlijke leven.
Ik ben een gast van 17jaar die in HAVO 5 zit een week voor zijn examen. Vorige week had ik mij vooral moeten richten op de voorbereiding van mijn examen in plaats daarvan heb ik GingerReal-V3.2 ontwikkeld en ook wel geleerd maar niet met volledige aandacht.
Over 12 weken begint mijn nieuwe studie het is inderdaad nog ver weg. Maar als ik aan deze studie begin kan ik geen roms meer bakken.
Deze studie vereist heel veel aandacht en tijd. Het bakken van een ROM in combinatie met deze studie is uitgesloten. Dus heb ik besloten om op tijd te stoppen.

Ik ben iemand die houd van eerlijkheid en duidelijkheid. Dat geef ik jullie nu dus ook.
Dit is niet het einde van GingerReal! Zelf ga ik geen ROMS meer bakken. Ik heb iets nieuws ontwikkeld.
Namelijk GingerReal-MOD dit is de vervanger van de ROM. Alles hierover vind je in post #2.
Als iemand daarbuiten zich geroepen voelt om GingerReal ROM door te zetten stuur mij dan een PM.
Je krijgt van mij alles wat in GingerReal-V3.2 zit wat je daar mee doet is niet mijn zaak en je bent vrij om het te gebruiken zoals jij dat wil. Vergeet niet dat GingerReal staat voor stabiliteit en snelheid.
Ik wil straks geen 1000 PM's van mensen die een poging willen wagen. GingerReal word over de hele wereld gebruikt. Het is dan ook belangrijk dat hier met zorg mee word omgegaan.
Zelf vind ik GingerReal-MOD een uitstekende vervanging van de ROM daarom bak ik ook geen nieuwe versie meer.

Ik wil graag iedereen bedanken die deze ROM gebruikt.
Ook wil ik alle testers bedanken die zich afgelopen week hebben uitgesloofd en ik flik ze nu dit. Sorry daarvoor. De Final is uiterst stabiel en heeft zijn hoogte punt bereikt mede dankzij deze mannen.
Zelf ben ik nog gewoon op het forum te vinden maar niet meer als ROM bakker.
Als ROM bakkers vragen hebben dan hoor ik ze graag. Ik zal mijn ervaring delen en jullie waar nodig is zover ik dat kan opbrengen.
Ook zal ik de nieuwste versie van JUPA tweak releasen voor andere ROM bakkers.
Dus we zien elkaar weer ik gewoon als tweaker en android gebruiker.

Nogmaals bedankt allemaal en natuurlijk bedankt voor jullie begrip
Groeten redmaner

Bewerkt (5 mei 2011 16:14)

Android hacker / MIUI vertaler:
Xiaomi Mi2 / Motorola Xoom

redmaner

redmaner

• Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2011
  • 16:14

———Gereserveerd———

Bewerkt (5 mei 2011 16:14)

redmaner

redmaner

• Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2011
  • 16:15

——–Ook gereserveerd——-

Bewerkt (5 mei 2011 16:15)

Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 16:31

hoe staat het er mee?

Bewerkt (5 mei 2011 16:31)
wools

wools

• Lid sinds 16 augustus 2010
  • Berichten 1064
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 16:42

goedemiddag de rom doet het op zich goed bij mij op wat kleine dingetjes na die hier boven ook beschreven zijn,

1 dingetje er nog aan toevoegen als ik thuis kom sprong wifi altijd meteen aan en ging de 3g verbinding uit.

nu moet ik eerst wifi uit zetten in notificatiebalk en dan weer aan dan pas pakt hij wifi .

verder gaat die hier goed batterij ook

Bewerkt (5 mei 2011 16:42)
redmaner

redmaner

• Berichten 2787
  • Reputatie 10
  • 5 mei 2011
  • 17:10

Ik heb al wat fixes maar nog steeds niet Testversion4 waardig

Bewerkt (5 mei 2011 17:10)

MuayThai

MuayThai

• Lid sinds 24 december 2010
  • Berichten 1575
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 17:20

Ik heb ergens leuke animations voor openen en sluiten van windows gevonden. Ik zal thuis eens zien @redmaner als je interesse hebt, met de mogelijkheid om in de rom te stoppen. Laat me maar iets weten..

Sent from my Galaxy S (Tapatalk)

Bewerkt (5 mei 2011 17:20)
Makker

Makker

• Lid sinds 12 oktober 2010
  • Berichten 2170
  • Reputatie 250
  • 5 mei 2011
  • 17:21

Vanmiddag alles schoon er weer opgezet. Vanaf 13 uur geen problemen meer gehad, maar ook niets extra's geflashed. GPS, wifi, telefoon, internet werkt prima.

Makker

Bewerkt (5 mei 2011 17:21)

Galaxy S2 -> 4.1.2
Galaxy S4 ->5.0.1 (lollipop)
Galaxy S8 -> 9 (Pie)

Tab 2 10.1 -> 6.0.1(lollipop)

cdfreak

cdfreak

• Lid sinds 01 maart 2011
  • Berichten 132
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 17:52

Zoals ik al in het document van Google had gezegt heb ik wel een behoorlijk probleem gehad op versie 3 beta. Gisteren was mijn phone helemaal leeg en.ging uit. Na dat hij vanmorgen helemaal.vol geladen was kon ik de sgs niet meer opstarten. Heb van alles geprobeerd en eindelijk maar met odin alles opnieuw geflashd. Nu loopt hij weer prima aan deze kant.

send from my sgs with gingerreal rom 3.2 Beta 3

Bewerkt (5 mei 2011 17:52)
kingmetal

kingmetal

• Lid sinds 19 april 2011
  • Berichten 98
  • Reputatie 0
  • 5 mei 2011
  • 18:17

Werkt nog steeds goed.
Browser loopt wel eens vast.

Tgat,s all for now

Bewerkt (5 mei 2011 18:17)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren