Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 26 april 2011
  • 21:32

Ik heb dit idee ook op xda gepost, maar misschien dat er hier iemand is die zoiets kan developpen en het een leuk idee vind.

Ik heb totaal geen verstand van het ontwikkelen van apps en ben het ook niet van plan te gaan doen in de toekomst.

Ik ben een tijdje opzoek geweest (google en market en verschillende forums), maar ik heb nog niet kunnen vinden waarnaar ik op zoek was….. een babyfoon voor op mijn android telefoon te bedienen via een andere telefoon.

Mijn vrouw en ik hebben allebei een HTC desire en ik ben dus opzoek gegaan naar een babyfoon app zodat beide telefoons contact hebben met elkaar via wifi/3g… maar was ik dus al zei.. ik kon het nergens vinden.

Wat ik dus wil:
- 1 telefoon in de babykamer plaatsen terwijl het verbonden is via mijn wifi met het internet.
- met de andere telefoon wil ik via 3g of wifi horen (misschien zien in de toekomst) wat er in de babykamer gebeurd. (Misschien mogelijk via een internet pagina ofzo??)

Hopelijk is het een beetje duidelijk wat ik bedoel.

Zou toch mogelijk moeten zijn als er zoiets als skype is ofzo. en dan standaard met wat andere babyfoons uit de market die er zijn.

Bewerkt (26 april 2011 21:32)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 27 april 2011
  • 17:41

Volgens mij kan dat wel met IP webcam, op één telefoon configureren, en misschien even een poort in je router forwarden. Je kan dan overal met een webbrowser het beeld van de camera van je telefoon zien
Heb er wel eens mee gespeelt.

http://market.android.com/details?id=com.pas.webcam

Bewerkt (27 april 2011 17:41)
Master_B

Master_B

• Lid sinds 16 april 2011
  • Berichten 196
  • Reputatie 0
  • 28 april 2011
  • 20:30

ik ga me er is in verdiepen… misschien dat dit wel doet wat ik bedoel

Bewerkt (28 april 2011 20:30)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren