Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Cloud

Cloud

• Lid sinds 24 maart 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2011
  • 14:06

Hallo iedereen,

Ik wil graag een app laten maken. Ik vroeg mij wat de kosten ongeveer kunnen zijn? Stuur mij een berichtje als je zelf goed een app kan laten maken. Sommige android apps ontwikkelaars heb ik al gemaild, maar die vertellen bijna nooit wat ik ongeveer kwijt ben. Terwijl dat heel belangrijk is voor mij.

Bewerkt (24 maart 2011 14:06)
bartfukkink

bartfukkink

• Lid sinds 11 februari 2011
  • Berichten 358
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2011
  • 14:18

Dan moet je toch wel een beetje meer informatie geven denk ik. De prijs van een applicatie hangt heel erg af van de hoeveelheid werk die erin gaat zitten. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een simpele applicatie die wat informatie toond op het scherm. Dat zal aanzienlijk minder werk zijn als een complete applicatie waarin alle data via bepaalde internetprotocollen uit een database moet worden gehaald.

Zo zijn er natuurlijk allerlei verschillende factoren te bedenken. Geef bijvoorbeeld aan om hoeveel schermen het gaat en welke functionaliteiten er ongeveer in zullen zitten. Dan kunnen mensen al een veel beter beeld geven hoeveel tijd en geld ze er ongeveer aan kwijt zullen zijn.

Bewerkt (24 maart 2011 14:18)
Cloud

Cloud

• Lid sinds 24 maart 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2011
  • 15:54

Danke voor de snelle reactie.

Het gaat eigenlijk om best redelijke simpele applicatie. Het gaat om max 3 schermen. 1 beginscherm (intro) en daarna automatisch koppeling in instellingen scherm waar je alles kunt instellen. Uiteindelijk kun je deze app aan- en uitzetten door middel van een widget. De applicatie dient wel een koppeling te hebben met google maps.

Bewerkt (24 maart 2011 15:54)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 24 maart 2011
  • 17:28

Neem een dag om met de ontwikkelaar exact door te nemen wat de app moet doen. Daarna gaat de ontwikkelaar een aantal dagen(30 uur) aan de gang, voor de eerste versie. Die bespreek je, en de ontwikkelaar past nog wat dingen aan(20 uur). Afgaande op je info ben je dan 50 a 60 uur kwijt.
Die kan je hem betalen, maar misschien beter om hem een percentage van de opbrengst te geven(als die er is tenminste), je zult hem ook nog nodig hebben voor de updates daarna, want een app is nooit af.

Bewerkt (24 maart 2011 17:28)
Erwinvl

Erwinvl

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 17 oktober 2011
  • 18:53

Beste Cloud

Hoe staat het met het laten maken van de Android app? Mocht je nog in de oriëntatie fase zijn, kan je ff kijken bij AppYourService.
Wij kunnen je helpen met het idee uit te werken en zijn altijd duidelijk over prijzen. Bovendien zijn onze prijzen erg gunstig in vergelijking met veel app ontwikkelaars in Nederland.

Als je nog hulp nodig hebt bij het idee om een app te laten maken kan je ons het best jouw uitgewerkt idee mailen naar: contact@appyourservice.nu.

Wij helpen je graag.

Bewerkt (17 oktober 2011 18:53)
Erwinvl

Erwinvl

• Lid sinds 17 oktober 2011
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 21 oktober 2011
  • 12:08

Ja inderdaad. Als ik het zo hoor zal de app niet meer dan 60 uur in beslag nemen. En die koppeling met Google maps is goed te doen. Een erg belangrijk punt is de database. Als die al aanwezig is zal dat veel tijd schelen.

Bewerkt (21 oktober 2011 12:08)
Marvin

Marvin

• Lid sinds 30 december 2009
  • Berichten 1778
  • Reputatie 10
  • 21 oktober 2011
  • 13:32

Erwin, ik neem aan dat de app inmiddels al bestaat (deze thread is al weer een half jaar geleden voor het laatst beantwoord). Maar dan nog, als software project manager ben ik geneigd om in dit soort gevallen te zeggen: vraag een offerte aan. Laat een projectplan maken met een goede werkinschatting. Dan kan je pas over tijden en centjes praten.

Bewerkt (21 oktober 2011 13:32)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren