Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Peter86

Peter86

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 19:23

echt respect! lijkt me ook gaaf om te doen .. maar je moet zo ontiegelijk veel lezen om het te leren en daar heb ik geen trek in .. '
maar het lijkt me echt vet om te kunnen hopen dat snel is een keer die tuts online komen om een beetje te kijken of ik het echt leuk vind..
zou nu echt niet weten waar ik moet beginnen..
dus het moet hier is net zo druk worden als in het sgs forum dan leer je knetter veel in een korte tijd

Bewerkt (8 maart 2011 19:23)
Henry

Henry

• Lid sinds 31 juli 2010
  • Berichten 83
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 22:52

Heb zelf al wat plannen liggen om een community op te starten voor developers, enkel bots ik op 1ding, zou net zoals hier er een mooie nieuwsreader app aan koppelen, ben zelf wel bezig met ontwikkelen van apps maar een goede nieuwsreader zoals de androidworld wil me nog niet lukken, heb al een aantal tuts liggen, misschien dat iemand een voorbeeld code voor een nieuwsreader heeft of 1 wil ontwikkelen? Dan kan er vanuit hier zo een nederlandse developer community komen, heb alles al op 90% af.

Bewerkt (8 maart 2011 22:52)
klwinkel

klwinkel

• Lid sinds 23 oktober 2010
  • Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 23:18

Peter86;115690
echt respect! lijkt me ook gaaf om te doen .. maar je moet zo ontiegelijk veel lezen om het te leren en daar heb ik geen trek in .. '
maar het lijkt me echt vet om te kunnen hopen dat snel is een keer die tuts online komen om een beetje te kijken of ik het echt leuk vind..
zou nu echt niet weten waar ik moet beginnen..
dus het moet hier is net zo druk worden als in het sgs forum dan leer je knetter veel in een korte tijd/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Niet overdrijven hoor, als het je beroep is, stellen dit soort kleine apps niet zo veel voor. De echte grote games, daar heb ik respect voor.
Of een stukadoor, doe het maar eens na…ieder ze vak.
Maar als je geen IT achtergrond hebt, kan je het beter uit je hoofd zetten denk ik. Je kan wel hele goeie ideeen hebben natuurlijk, maar dan zou ik ze door iemand anders laten maken als ik jou was.

Bewerkt (8 maart 2011 23:18)
Android_User

Android_User

• Berichten 692
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2011
  • 23:23

Klinkt toch wel een beetje ontmoedigend, als je het eens wilt proberen..

klwinkel;115810
Niet overdrijven hoor, als het je beroep is, stellen dit soort kleine apps niet zo veel voor. De echte grote games, daar heb ik respect voor.
Maar als je geen IT achtergrond hebt, kan je het beter uit je hoofd zetten denk ik. Je kan wel hele goeie ideeen hebben natuurlijk, maar dan zou ik ze door iemand anders laten maken als ik jou was.

Sent from my X10 using Tapatalk

Bewerkt (8 maart 2011 23:23)
klwinkel

klwinkel

• Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 06:42

Vergelijk het met de stukadoor die ik al noemde.
Als je dat nooit gedaan hebt, begin je met een klein zolderkamertje. Uiteindelijk krijg je het spul wel op de muur, maar het ziet er niet uit, en valt er na twee weken ook weer gedeeltelijk af. Daar besluit je om het maar niet meer te doen en aan de vakman over te laten. Een enkeling zet door, maar het zal nooit geweldig worden, bovendien kost het je veel meer rijd dan de vakman.
Verzin maar een goed idee, en werk dat uit, dat is minstens net zo moeilijk. Zoek het in eerste instantie dicht bij jezelf, waar heb je zelf of je naaste omgeving behoefte aan.

Bewerkt (9 maart 2011 06:42)
Peter86

Peter86

• Berichten 4291
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 07:58

klwinkel;115810

naja ik heb wel een beetje een it achtergrond heb 2 jaar de opleiding van ict gedaan.. maar programmeren heb ik nog nooit gedaan..
heb zelfs nog nooit een website gescheven in html… altijd gewoon een beetje klikken met dreamweaver/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />
maar ik zie het wel .. merk gauw genoeg of het de in zit of niet .. als je maar iets van een idee hebt wat er bij komt kijken..
en kwa respect .. ik ken best veel mensen die aardig wat kunnen met de pc maar echt programmeren zie ik ze nog niet doen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

Bewerkt (9 maart 2011 07:58)
klwinkel

klwinkel

• Berichten 951
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2011
  • 18:01

Gewoon proberen, dan zie je wel of het wat voor je is. Begin met iets simpels, dat je zelf nodig hebt ofzo.
Omgekeerde is ook waar, kunnen programmeren is nog geen garantie dat je ook alles met een pc kan doen. Systeem beheerders bv. Die zijn er ook erg handig mee, maar programmeren kunnen,ze vaak niet. Ik zou een programmeur ook niet graag het systeembeheer laten doen trouwens…

Bewerkt (9 maart 2011 18:01)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren