Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Xiaomi Mi 10 Pro

• Huawei P40 Pro

• Realme X2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kwabbernoot

Kwabbernoot

• Lid sinds 23 oktober 2009
  • Berichten 754
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 23:41

Het lijkt mij nogal een werkje. Zeker gezien het feit dat MIUI wekelijks update. Afgelopen week zelfs twee keer. Als je dan elke keer een Nederlands pakketje wilt samenstellen… Ik zou zeggen: succes ermee.

Groeten…

Bewerkt (29 januari 2011 23:41)
Raffie

Raffie

• Lid sinds 01 november 2010
  • Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2011
  • 23:47

Kwabbernoot;92461
Het lijkt mij nogal een werkje. Zeker gezien het feit dat MIUI wekelijks update. Afgelopen week zelfs twee keer. Als je dan elke keer een Nederlands pakketje wilt samenstellen… Ik zou zeggen: succes ermee.

Groeten…

Ja, dat is helemaal waar, ik moet nog even uitzoeken (lees navragen) hoe dat precies moet want ik denk dat je namelijk niet elke week alles hoeft te vertalen… Als ik op MIUI-dev kijk (markhuk) die heeft altijd binnen no time een ENG pack, je kan me dus niet vertellen dat hij elke keer alles vertaald…

EDIT: Ik heb nu een volledige vertaling van MIUI 1.1.28… ben hem aan het nakijken wat betreft schrijfouten…
Denk dat je alleen maar delen hoeft te vertalen of zo… want het is idd erg veel en een complete NL vertaling in zeg 24 uur… Dan ben je echt knap bezig/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (29 januari 2011 23:47)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 10:46

Flozzo;92411
Ik zal het zeker willen doen, heb je een download link en een locatie waar ze komen moeten?

Sent from my GT-I9000 using Tapatalk

Heb eens na gevraagd, dit moet komen in de /system/app (wat je al zei), misschien dat jij een ‘how to’ kunt maken hoe je APKs flashable maakt? Ik heb wel iets vertaald maar snap eigenlijk helemaal niet wat er staat. :eek:

Op MIU Dutch Pack kan je de vertaling downloaden, er zitten nog wel wat vertaalfouten in maar die worden er na loop van tijd wel uit gehaald, moet eerst nog maar eens zien of hij gaat werken en of er een snelle manier is om te vertalen want zo als kwabbernoot al zei:
Kwabbernoot;92461
Het lijkt mij nogal een werkje.

Bewerkt (30 januari 2011 10:46)
Flozzo

Flozzo

• Lid sinds 19 december 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 13:46

Raffie;92538
Heb eens na gevraagd, dit moet komen in de /system/app (wat je al zei), misschien dat jij een ‘how to’ kunt maken hoe je APKs flashable maakt? Ik heb wel iets vertaald maar snap eigenlijk helemaal niet wat er staat. :eek:

Op MIU Dutch Pack kan je de vertaling downloaden, er zitten nog wel wat vertaalfouten in maar die worden er na loop van tijd wel uit gehaald, moet eerst nog maar eens zien of hij gaat werken en of er een snelle manier is om te vertalen want zo als kwabbernoot al zei:
Als ik zo die rar bekijk, bevat hij allemaal mappen en geen apks :S
Ook gaan hier niet alle apks in de /system/app maar sommige ook naar /system/framework… Ik zal kijken of ik dit allemaal in elkaar kan zetten, maar zal wel wat werk zijn :S

Bewerkt (30 januari 2011 13:46)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 15:22

Ik heb echt geen idee hoe dat werkt Flozzo. Misschien moet je van deze bestanden nog de apk maken?

Bewerkt (30 januari 2011 15:22)
Flozzo

Flozzo

• Lid sinds 19 december 2009
  • Berichten 603
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 16:01

Ja dat is het .. maar dat is redelijk wat werk :S

Bewerkt (30 januari 2011 16:01)
Raffie

Raffie

• Berichten 816
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2011
  • 16:07

Flozzo;92672
Ja dat is het .. maar dat is redelijk wat werk :S

Van deze is er een flashable gemaakt alleen krijg ik deze niet werkend op de mijne… Heb jij een idee waarom dat is?

Multiupload.com - upload your files to multiple file hosting sites!

Deze schijnt is niet ge-signed te zijn, dus je moet signature verfication op “uit” zetten voordat je het flashed… Ik hoe niks uit te zetten, wanneer ik dit wel doe dan abort ie?!

Bewerkt (30 januari 2011 16:07)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren