Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

laptopfreak

laptopfreak

• Lid sinds 01 november 2015
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 1 november 2015
  • 20:20

Hallo mensen,

ik heb een groot probleem met mijn Samsung note3 (clone) Ik heb MtkDroide gebruikt om het IMEI nummer aan te passen.
Ik heb deze veranderd, maar er is iets mis gegaan en nu blijft mijn telefoon continue opnieuw opstarten, of nja
het scherm zie ik iets oplichten maar blijft zwart voor enkele seconden en daarna begint hij opnieuw.

sound up, home button and power button heb ik al gebruikt, dit werkt niet, en als ik sound down doe dan kom ik na een hele tijd pas
in een menu. 1 Fast boot 2 recovery 3 normal boot. Power up voor ok. Maar ook dit werkt niet meer.

Als ik hem aansluit op de computer, hoor ik wel dat mijn pc hem herkent, maar omdat de telefoon continue opnieuw opstart kan mijn pc de
verbinding niet vasthouden. Ook als hij in het menu zit zoals ik omschreef hierboven kom ik niet verder omdat mijn computer hem dan niet ziet.

Is de telefoon gewoon volledig naar de klote, of nog wel een kans om deze te redden? Ben niet echt een pro ermee dus hoop dat iemand een oplossing heeft.

Bijlage:

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren