Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Jansens73

Jansens73

• Lid sinds 01 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 mei 2015
  • 11:40

Hallo allemaal,
Ik heb een Bepa SM-G900W (Clone samsung S5) en wil deze graag updaten van android 4.4.2 naar 5.0 lollipop.
Heeft er iemand een advies hoe ik dit als leek voor elkaar krijg want als ik op update of wireless update druk dan geeft de telefoon aan dat deze up to date is.
Als er mensen zijn met goede sugesties dan hoor ik het graag.

Bewerkt (1 mei 2015 18:53) | schrijffout.
booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 13 mei 2015
  • 15:21

Hallo, welkom op het Clone forum van Androidworld. Ik bezit toevallig zelf ook de Bepa G900W en moet je helaas teleurstellen. Er is namelijk nog helemaal geen Lollipop voor dit toestel naar mijn weten, en ik ben bang dat dit toestel geen update gaat krijgen. In de toekomst zullen er misschien wel custom ROMs komen, maar ik ben ze nog niet tegengekomen. Deze zijn dan te vinden via www.needrom.com.

Een makkelijke manier om te updaten zal er dus waarschijnlijk niet komen. De Bepa G900W heeft trouwens ook geen Android 4.4.2 maar Android 4.2.2. De Chinezen zijn een ster in dingen anders te laten lijken;p!Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag? Ik was namelijk in de veronderstelling dat er een MTK6592 chipset in zat maar dit bleek mtk6582 te zijn.

Hier is MTKDroidTools te vinden met bijbehorende drivers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2160490

Hiermee kan je je apparaat goed identificeren.

Zie ook mijn handleiding voor het rooten van Clones.

Als je het uiterlijk wilt aanpassen en extra functies wilt adviseer ik je om hem te rooten en dan via Xposed Framework dit te doen.

Mocht je verder nog vragen(suggesties zijn natuurlijk ook welkom)hebben dan help ik je graag.

Mvg,
Booy Beerling

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Jansens73

Jansens73

• Lid sinds 01 mei 2015
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 13 mei 2015
  • 15:54

Hallo Booyb, Hartelijk dank voor je reactie en jammer dat er nog geen pasklare oplossing is voor de Bepa sm-g900w.
Ik heb deze telefoon bij baxo-shop gekocht en ben er tot dusver erg tevreden over op een paar dingetjes na b.v. dat als de telefoon een reset geeft dat je dan je imei nr kwijt bent.Nu heb ik daar een oplossing voor maar het blijft vervelend en ik had wel een rom voor deze telefoon op you-tube gevonden maar door die onleesbare chinese menu krijg die er niet op helaas.
Hopelijk komt er nog een goede oplossingdus als jij hem vind dan hou ik mij aanbevolen.
MVG Piet.

GWMobiel

GWMobiel

• Lid sinds 17 oktober 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 10 november 2015
  • 02:08

Ik heb het zelfde probleem heb een SAMSUNG SM-N910 ben ook opzoek naar android 5.1

Bewerkt (10 november 2015 02:09) | Fout in typen
nanders

nanders

• Lid sinds 05 oktober 2010
  • Berichten 5954
  • Reputatie 300
  • ModeratorModerator
  • ModeratorModerator
  • 10 november 2015
  • 08:46

Je bedoelt de Samsung Galaxy Note 4? Dan kun je beter een vraag stellen op het Samsung Galaxy Note 4 forum. Deze topic gaat over het updaten van een specifiek Clonetoestel

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 10 november 2015
  • 09:25

Dit is inderdaad alleen voor Clones. En qua updates hoef je niks te verwachten, deze worden vrijwel nooit uitgegeven voor Clones.

Mocht je echter toch willen updaten dan is dit mogelijk maar je hebt zeker vrij veel technische kennis nodig.

Je moet dan namelijk zelf een ROM gaan porten naar je toestel. Kijk hiervoor op mtkroms.com

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren