Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 9 februari 2015
  • 20:51

Zoals Clone bezitters vaak weten hebben Clones en andere apparaten met een Mediatek Chipset vaak specifieke problemen en eigenaardigheden! Mijn doel is om dit allemaal in kaart te brengen en ik wil altijd helpen bij oplossingen! Heb je dus problemen met een Clone, reageer dan op dit artikel! Zo kan ik een goed overzicht krijgen en kan ik op dit topic er dan ook een artikel aan wijden! Alvast bedankt!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

franjogabi

franjogabi

• Lid sinds 24 februari 2015
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 februari 2015
  • 10:21

Hallo,
Ik heb een samsung 5 clone waar ik problemen mee heb is douwlouden van apps.Elke keer krijg ik melding als ik een app wil douwlouden dat de interne geheugen vol zit terwijl dat helemaal niet zo is(zit nog 600mb vrij voor appps).Het toestel heb ik geroot met Kinguser en app pimp my rom heb ik ook op de telefoon.Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ?????

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 25 februari 2015
  • 13:29

Welkom op het forum! Installeer link2sd en probeer daarmee apps te verplaatsen. Hoeveel geheugen stond er bij de specificaties toen je hem kocht en weet je welk merk en type het is? Vaak is het namelijk allemaal heel raar gepartitioneerd. Ik kan je helpen met re-partitioneren( soms heb je een andere ROM nodig)maar wil eerst even kijken of link2sd je probleem kan oplossen.

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

franjogabi

franjogabi

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 25 februari 2015
  • 15:16

Hallo bedankt voor reactie.Ik heb al link2sd uitgeprobeerd maar zonder succsses . Alleenmaar paar apps kan ik verplaatsen naar de sd kaart.Het gaat om een samsung s5kloon SM-G900F(t03gzs)android versie 4.4.2

franjogabi

franjogabi

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 7 april 2015
  • 19:51

Het is me eindelijk gelukt om apps te verplaatsen naar de sd kaart met de app link2sd. Ik moest het toestel wel met rootgenius rooten zie ook het filmpje op youtube“How to root every china phone” daar wordt alles uitgelegd hoe je dat moet doen en ook de link waar je de nodige software moet dowloaden+ de adb drivers heb je nodig en ook geinstaleerd anders werkt het niet. Ik kan alle apps die ik gedowload heb verplaatsen naar sd kaart ook facebook,whatsapp etc. Je kan ook na rooten met de link2sd app alle apps verwijderen van het toestel die je niet nodig hebt. Hoop dat ik hiermee iemand die met de zelfde probleem zit te helpen. Gr.fr

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 7 april 2015
  • 21:19

Geweldig, gefeliciteerd! Ik zal het filmpje even bekijken en er misschien wel een tutorial voor schrijven. Ben de laatste tijd flink bezig geweest om mijn clone tot een anonieme smartphone te maken dus heb hier niet echt veel tijd voor gehad…. Mijn ROM was eerst ook verkeerd gepartitioneerd(32gb fysiek maar kon maar een gedeelte voor apps gebruiken) maar heb het toen ook weten op te lossen met link2sd. Zal me er weer wat meer in verdiepen, ROM geheugen als extra RAM gebruiken is ook steeds interessanter

Claudiaaa

Claudiaaa

• Lid sinds 26 september 2016
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 26 september 2016
  • 16:43

Hallo, 
Ik heb een clone s7:
Ik ga even opsommen wat er allemaal mis mee is:Hij heeft de fout error: 506De telefoon geeft aan dat dat die vol zit, waardoor die geen apps kan installeren. Maar het geheugen van de telefoon zit niet vol… Ik heb wel chrome en dropbox kunnen installeren en beide kunnen wel geopend worden, maar meer kun je er niet mee.. Ik kan niets zoeken en verder dan het aanmelden met mijn mailadres lukt niet. Daarnaast zat er 'n oplader bij, de telefoon werd geleverd met 75% batterij wat super is, inmiddels heeft hij nog 30%, maar de oplader die er bij zat laadt niet op…..

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren