Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • OnePlus 6T

• Huawei Mate 20 Pro

• Samsung Galaxy S10

• Google Pixel 3 XL

• Samsung Galaxy Note 9

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 5 februari 2015
  • 16:53

sorry voor de late reactie, druk met werk en vanalles tegelijk en ook nog jarig geweest!

mijn vermoeden betreffende het rooten enzo is dus bevestigd, fijn!

wil ik wel bij helpen, ik begin na het weekend met een handleiding voor MTK Droid Tools en zal Patrick vragen om een apart Clone forumgedeelte te maken(moet hem toch ook nog mailen voor Honor)!

Je zal toch eerst root moeten hebben voordat je een goede ROM kan vinden dus rooten ga ik het eerst behandelen en dan help ik je maandag ook wel gelijk even met de microfoon en Pimp My ROM!

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

wickedje

wickedje

• Lid sinds 29 oktober 2014
  • Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 5 februari 2015
  • 21:18

Hey,
Fijn dat je mij wil helpen alleen ben ik er pas in de avond uren na half 8.(dan heb ik beschikking over een computer!)
En nog gefeliciteerd.
Ik heb mijn s3 ooit geroot met cyanomod als ik het goed heb dat heb ik met filmpjes en een tekstbestand (waar ook linken in stonden waar je wat kon downloaden) gedaan maar moest ook eerst een backup maken met cmw en wat is nou het verschil met rooten en flashen?
Ik ben echt een leek en als ik iets een paar keer heb gedaan dan kom ik wel een heel eind maar de termen in het Engels blijf ik lastig vinden!

booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 6 februari 2015
  • 14:12

ik heb het momenteel ook ontzettend druk dus prefereer ook s avonds! Dankjewel, vanavond feestje bij Honor en morgen mijn eigen verjaardag maar eens vieren! ik root mijn toestellen eigenlijk altijd vanaf dag 1(op de Honor na natuurlijk, maar kriebelt wel en weet wel hoe het moet;p!)

ik kan je er dus zeker bij helpen! het clonegedeelte is er inmiddels al en ik begin maandag met de handleiding voor MTK Droid Tools! Zal ik je maandagavond dan gelijk even verder helpen met je toestel?

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

wickedje

wickedje

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 6 februari 2015
  • 15:17

Ja graag want me s3 is echt aan het overlijden ondanks nieuwe batterij en lader hij valt steeds uit of start ineens opnieuw op vandaar dat ik een clone heb gekocht had liever de echte gehad maar ja heb geen geldboompje!
Heb de clone al vanaf 8jan '15 maar tot nu toe nog niet kunnen gebruiken!
In ieder geval alvast bedankt!

wickedje

wickedje

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 19:16

Ik ben der klaar voor weet niet of ik iets moet voorbereiden toestel is vol, geheugenkaart aanwezig en nu maar afwachten ben benieuwd! hoop nu dan eindelijk mijn clone te kunnen gaan gebruiken.
en hoe ga je mij helpen stuur je mij een bericht of zo iets ?
Ik wacht je antwoord af @booyb

Bewerkt (9 februari 2015 20:50)
booyb

booyb

• Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 9 februari 2015
  • 20:53

@wickedje: ik heb zojuist de handleiding voor het Rooten online gezet dus dsaar mag je sowieso al mee beginnen! Binnenkort heb jij en hopelijk meer anderen een goed werkende Clone!

wickedje

wickedje

• Berichten 12
  • Reputatie 0
  • 9 februari 2015
  • 20:59

@booyb ik heb hem gevonden dus eerst rooten?

Bewerkt (9 februari 2015 21:03)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren