Al je e-mails worden volgens mij op je telefoon opgeslagen. Maar in de gmail-app kan je bij instellingen kiezen welke labels je niet wilt synchroniseren
Worden de e-mails niet gewoon opgeslagen op de server van gmail? Of heeft dat idd te maken met de instellingen wat je wel en niet wilt synchroniseren?
Ze staan ook op de servers van gmail, maar ook op je gsm. Tenminste, de mails, de bijlages worden gedownload als je ze wilt hebben.
Ik kan tenminste offline mijn mail kijken op mijn WF, dus ik neem aan dat ze op mijn gsm staan. Zeker ook omdat er bij Appilcaties beheren een app staat “Opslag van Gmail” en die is iets van 4 MB.
fifarunnerr;61255
Ze staan ook op de servers van gmail, maar ook op je gsm. Tenminste, de mails, de bijlages worden gedownload als je ze wilt hebben.
Ik kan tenminste offline mijn mail kijken op mijn WF, dus ik neem aan dat ze op mijn gsm staan. Zeker ook omdat er bij Appilcaties beheren een app staat “Opslag van Gmail” en die is iets van 4 MB.
Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.
Hallo,
Ik gebruik op dit moment de gmail app. Nu vraag ik mij af in hoeverre email op mijn telefoon wordt opgeslagen, dus in hoeverre dit mijn telefoon belast.
Groeten,
Mischa