Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

parapeppie

parapeppie

• Lid sinds 06 november 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 6 november 2010
  • 20:39

Hey,

Ik heb de Applicatie Wheres my droid geïnstalleerd voor als mijn telefoon kwijt raakt of gestolen wordt.
Het idee is dat je ‘GPS my droid’ naar je telefoon sms't of mailt en dat je dan een Google maps link terug krijgt.

Alleen kan ik het emailadres van mijn telefoon niet vinden.
Dit is een voorbeeld voor als je bij T-mobile zit: T-Mobile: phonenumber@tmomail.net
Weet iemand wat het email adres moet zijn voor Hi/kpn? Ik kan het nergens vinden.
Als je een suggestie hebt voor een betere app hoor ik het ook graag.

Bewerkt (6 november 2010 20:39)
chris.

chris.

• Lid sinds 29 maart 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 28 november 2010
  • 11:14

ik heb prey geinstalleerd op mijn hero en mijn netbookje, gratis en opensource, met een max van drie apparaten.

Open source anti-theft solution for Mac, PCs & Phones – Prey

http://www.linuxmintusers.be/forum/index.php?topic=576.0

Bewerkt (28 november 2010 11:14)
HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 28 november 2010
  • 14:40

He, die ga ik eens proberen! Ziet er goed uit!
Ik heb altijd kor.IM phone locator gebruikt en net FindMyDroid geïnstalleerd, welke ik nu ga proberen. Ik heb eigenlijk al een voorgevoel dat dat Prey mij beter gaat bevallen.
Bah, FindMyDroid is ook al half gratis.. Nu Prey testen.

Gadver, Prey is ook al half gratis :S Ik dacht dat het opensource en dus gratis was.

Ik wil iets waarbij je geen SMS hoeft te sturen om de locatie te achterhalen. Gewoon via de browser dus.

Nog even WheresMyDroid proberen. Tot nu toe ben ik nog bij geen van allen overtuigt. Kor.IM is het beste tot nu toe.

Oke. Ik ben er uit. Ik ga het programma gebruiken wat ik altijd al heb gebruikt: kor.im Phone Locator.
Kan veel meer dan WheresMyDroid. Informatie is zichtbaar in de browser (wel na sms), en verzamelt ook informatie over andere gegevens. Geeft ook melding bij sim kaart wissel.
http://kor.im/screenshots.php

Het jammere is dat dit allemaal niet werkt als de dief een factory reset doet/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/sad.png" />

Is er misschien een programma welke je ook foto's kan laten maken?

//edit
Nieuw Idee! Je kan Tasker instellen om op commando bepaalde dingen te doen. Ik laat hem instellen dat als hij een sms krijgt met een “find” er in, hij een foto maakt, gegevens verzamelt en dat stuurt naar een andere telefoon.
Geen lost phone app meer nodig en heeft meer mogelijkheden!

Bewerkt (28 november 2010 14:40)
chris.

chris.

• Lid sinds 29 maart 2010
  • Berichten 25
  • Reputatie 0
  • 29 november 2010
  • 21:50

wat is er half gratis aan? je kan tot drie toestellen ermee beheren, meer kost idd geld, maar dat heb ik je niet horen zeggen

en nog een misvatting, open source = gratis,, dit is per defenitie niet waar.
Vrije software - Wikipedia

Bewerkt (29 november 2010 21:50)
HaTe

HaTe

• Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 30 november 2010
  • 16:56

Het is trouwens al aardig gelukt met Tasker!
Als ik een sms stuur wordt een “kwijt” mode geactiveerd. Als het toestel geunlocked wordt, maakt hij een foto en stuurt hij het naar een emailadres. Jammer is dat er geen mugshot gemaakt kan worden, want de voor camera kan nog niet bediend worden met Tasker.
Verder is het nu al uitgebreider dan de meeste programma's die hierboven genoemd staan. Alleen kan Tasker nog geen sim kaart ID detecteren, waardoor een SIM wissel nog niet herkenbaar kan worden gemaakt.

Misschien kan ik mijn profiel wel een keer delen

Bewerkt (30 november 2010 16:56)
Pennottie

Pennottie

• Lid sinds 22 oktober 2010
  • Berichten 229
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2011
  • 17:44

HaTe;64168
Het is trouwens al aardig gelukt met Tasker!
Als ik een sms stuur wordt een “kwijt” mode geactiveerd. Als het toestel geunlocked wordt, maakt hij een foto en stuurt hij het naar een emailadres. Jammer is dat er geen mugshot gemaakt kan worden, want de voor camera kan nog niet bediend worden met Tasker.
Verder is het nu al uitgebreider dan de meeste programma's die hierboven genoemd staan. Alleen kan Tasker nog geen sim kaart ID detecteren, waardoor een SIM wissel nog niet herkenbaar kan worden gemaakt.

Misschien kan ik mijn profiel wel een keer delen/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Zou je je profiel willen delen in dit topic, of in het tasker topic? Ik zou er iniedergeval blij mee zijn, heb het zelf geprobeerd maar is niet echt gelukt

Bewerkt (9 januari 2011 17:44)
HaTe

HaTe

• Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 11 januari 2011
  • 23:28

Het is ook niet makkelijk.
Ik ben er mee bezig, maar het is nog niet zo makkelijk om het voor andere mensen bruikbaar te maken. Het hele “where is my droid” gebeuren bestaat uit 6 macro's (taken), je hebt de Python library nodig en wat scripts (staat wel op de wiki van Tasker).

Hier is alles te downloaden:
http://crap.dragy.nl/Tasker Kwijt profiel.zip

En dan moet je emailadressen veranderen, wachtwoord, sl4a downloaden en het scriptje in de juiste map zetten/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" /> Als het goed is werkt het dan ongeveerJe moet elk taakje nog even nakijken.

Bewerkt (11 januari 2011 23:28)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren