Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tino

Tino

• Lid sinds 30 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 24 september 2020
  • 13:38

Beste mensen,  

Ik heb lang (jaren) geleden een app geinstalleerd 'mijn routes'.

Een fantastische app, die hield precies bij welke route je wandelde of wat ook. Werkte prima op GPS.  Ik had dus niet perse een internet of telefoonverbinding nodig. 

Meestal als ik in het buitenland was, dan kon ik op de een of andere manier via wifi inzoomen op de omgeving waar ik ging wandelen, en dat onthield de smartphone op de een of andere manier. Dus buiten zette ik de wifi uit, omdat dat batterijen vreet, en dan kan ik toch zien waar ik wandelde, tot zelfs de miniscuulste paadjes. 

Thuis kon je dan weer rustig met wifi je hele route nakijken, stond alles erin met snelheid/calorien/afstand en hoogtes. 

De app staat nog steeds op mijn oude Galaxy S5, en doet het nog prima.  Maar inmiddels (via werk) aan de iPhone, wat ook perfect werkt.  Maar de app is dus nergens meer te vinden.

Het lijkt er dus op dat als je een app op een telefoon hebt gezet, dat het wel blijft werken.  Ondanks dat ie niet meer aangeboden wordt, en dus zeker niet meer geserviced. 

Klopt dit?  of kan ik op de een of andere manier een app nog isoleren en op een andere telefoon plaatsen?

Zijn er mensen die de app kennen?

Groeten,

Tino

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren