Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

  • Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

  • Google Pixel 4a

  • OnePlus Nord

  • Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

marco_pas

marco_pas

  • Lid sinds 18 juli 2012
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #1
  • 10 augustus 2020
  • 06:49

Hoi,

Sinds een paar weken worden bij mij de (Nederlandse) berichtjes op z'n Engels voorgelezen en in slechte kwaliteit. Het klinkt als een Engelsman die heel slecht Nederlands probeert te spreken. Voorheen gebeurde dat een enkele keer als de 4G verbinding heel slecht was, maar nu alleen nog maar zo. Het is dus nu compleet onbruikbaar daardoor.
Meer mensen dit probleem? En heeft iemand daar al iets op gevonden?

Telefoon is een Samsung S8, auto is een Fiat met UConnect.

marcdenuyl

marcdenuyl

  • Lid sinds 10 augustus 2020
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • #2
  • 10 augustus 2020
  • 22:13

Hier idem. Op zowel de telefoon van mijzelf als van mijn vriendin… maar vandaag werd het nog gekker. Bij voorlezen van appjes uit een buurtapp… sommige in het nederlands en andere op zijn engels

schuur

schuur

  • Lid sinds 11 augustus 2020
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #3
  • 11 augustus 2020
  • 08:14

Ik heb het probleem ook sinds ik een nieuwe versie 5.4.502264 (arm64-v8a) van android auto heb geinstalleerd. Ik gebruik het op een Nokia 6 (TA-1033) met  Android 9. Ik heb een vraag achtergelaten in de Android Auto Help and Feedback. Als ik daar iets van hoor laat ik het hier ook weten.

Ook geprobeerd, met hetzelfde resultaat:
Versie 5.0.500214
Versie 5.5.602934
Versie 5.5.602944 

Versie 4 kan niet meer worden geinstalleerd op mijn Nokia.

Bewerkt (27 augustus 2020 11:22) | andere versies geprobeerd met hetzelfde resultaat
corkevenaar

corkevenaar

  • Lid sinds 12 augustus 2020
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #4
  • 18 augustus 2020
  • 12:16

Hier het zelfde probleem  met een Samsung s10 en die van mijn vrouw een Huawei p20.

Om gek van te worden.  Is echt geen woord meer van te verstaan waardoor je toch weer je telefoon pakt.


Komt de veiligheid waar hij voor bedoeld was niet ten goede.

Ik hoor ook graag of iemand een oplossing heeft

mauri299

mauri299

  • Lid sinds 19 augustus 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #5
  • 19 augustus 2020
  • 15:00

Hier zelfde probleem als iemand de oplossing weet laat graag even weten!

Evelien77

Evelien77

  • Lid sinds 19 augustus 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #6
  • 19 augustus 2020
  • 22:01

Hoi

Hier ook hetzelfde probleem sinds een week of 2.
Vandaag langs de dealer gereden,  ook zij weten nu geen oplossing. 
Ik ga nog een terugkoppeling krijgen,  als ik wat hoor dan laat ik het weten

ckrotter

ckrotter

  • Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #7
  • 20 augustus 2020
  • 11:25

Als ik rond kijk op het web kom ik de melding vaker tegen, we zijn dus niet de enige.
Oplossing schijnt te zitten in een aankomende update. Ik hoop alleen dat dit niet zo lang duurt

Evelien77

Evelien77

  • Lid sinds 19 augustus 2020
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • #8
  • 20 augustus 2020
  • 11:29

Het is niet het einde van de wereld,  maar het zou fijn zijn als het werkt. 
We zullen nog even geduld moeten hebben

ckrotter

ckrotter

  • Lid sinds 06 juli 2011
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • #9
  • 20 augustus 2020
  • 12:16

Niet het einde , maar wel loop je het risico als je denk


"he wat zecht hij" en toch je telefoon pakt

dan is het einde eerder nabij of oom agent  hihihi

schuur

schuur

  • Lid sinds 11 augustus 2020
  • Berichten 4
  • Reputatie 0
  • #10
  • 20 augustus 2020
  • 13:15

Versie 5.5.602944 geprobeerd zonder succes. Is er al een nieuwere?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren