Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

rob1959

rob1959

• Lid sinds 28 maart 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 8 juni 2020
  • 10:43

Nog niet zolang geleden bleef een verwijderde foto op mijn SD card gewoon in google foto's staan. Makkelijk als je later die foto toch nog eens nodig had. Maar sinds kort verdwijnt hij ook in Google foto's bij verwijderen, andersom doet hij ook hetzelfde, dus verdwijnt hij van mijn sd card als ik hem in google foto's verwijder.
Ik heb me suf gezocht hoe ik het weer kan instellen dat ze elkaar niet beïnvloeden en je ze afzonderlijk kunt verwijderen.
Kan mij iemand de stappen aangeven om het weer naar het oude te krijgen?

rendies

rendies

• Lid sinds 09 juni 2020
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2020
  • 22:45

Google Foto is sinds midden vorig jaar vooral een clouddienst geworden. Als je nu met je browser bij Google Foto inlogt (photos.google.com) heb je een grote kans dat de foto's daar nog staan. (als je foto's tenminste automatisch worden doorgezonden naar Google foto's). Vanuit de cloud kan je ze weer downloaden naar je computer.

Vermoedelijk heb je gekeken naar een backup op van je SD kaart op de google drive. . Die staat tegenwoordig los van Google Foto's. Als je  naar die backup  kijkt is het logisch dat foto's ook daar verdwijnen als ze van de sd kaart gehaald worden. Het is tenslotte een backup die steeds wordt gesynchroniseerd.

Ik hoop voor je dat het juist is wat ik denk.

rob1959

rob1959

• Lid sinds 28 maart 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 9 juni 2020
  • 23:16

Niet zo lang geleden bleven verwijderde foto's van mijn sd-kaart wel in Google foto's staan. Makkelijk als je ze later toch nog een keer nodig hebt. Google is voor de gemiddelde leek niet meer te volgen. Er zitten zoveel opties overal in verwerkt waarvan je vaak niet eens weet wat het precies betekent.

Bewerkt (9 juni 2020 23:27) | Aanvulling

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren