Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

bisebaer

bisebaer

• Lid sinds 05 augustus 2014
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 13 november 2019
  • 20:44

Ik gebruik sinds kort de Microsoft-app "Jouw telefoon" om notificaties en berichten vanaf mijn Huawei P30 Pro te ontvangen op mijn Windows 10 desktop en laptop.

Als ik nu berichten (sms, Whatsapp, …) vanuit de app beantwoord of verstuur, verschijnen deze niet in de conversatielijst in de app (standaard-berichtenapp, Whatsapp, …) op mijn telefoon. Het probleem doet zich zowel voor op mijn desktop als op mijn laptop. De machtigingen voor de app op mijn telefoon staan correct ingesteld.

Het valt me op dat als ik een bericht vanuit de app op mijn desktop/laptop verstuur, er geen datum of tijd van verzenden onder verschijnt. De berichten komen echter wel altijd correct aan.

Ik heb de vraag al op een Microsoft-forum geplaatst maar daar komt het probleem hun niet bekend voor. Is hier iemand die het probleem herkent en eventueel een oplossing heeft?

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 961
  • Reputatie 0
  • 14 november 2019
  • 21:43

Heb je wel getest of de berichten bij de ander aankomen? Ik kan op het moment niks testen, omdat mijn S9+ niet wil verbinden met de Jouw-telefoon-app. Hij blijft hangen bij 60%.

GerKuijn

bisebaer

bisebaer

• Lid sinds 05 augustus 2014
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 15 november 2019
  • 06:06

De berichten komen wel degelijk aan bij de bestemmeling. Koppelen lukt bij mij gelukkig wel zonder problemen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren