Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

paula_canton

paula_canton

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 november 2019
  • 13:37

Android auto staat nu een tijdje op mijn telefoon. In het begin (ca. Anderhalf jaar) werkte dat prima. Mijn Whatsapp berichten werden netjes voorgelezen en antwoorden zou ook kunnen maar dat werkte bij mij niet. Geen probleem, ik kon wel een bericht sturen met de tekst dat ik aan het rijden was. Die tekst kon ik zelf maken en/ of aanpassen.  (Thuis)  Maar sinds een paar maanden werkt dat niet meer; android auto schakelt ""niet storen""  in zodra ik ga rijden. Dat heeft tot gevolg dat er ook niks meer wordt voorgelezen.  Dat doet ie zelfs als ik niet met de kabel verbonden ben. Dat probleem begon na een noodzakelijke update.  Terugzetten naar de oude versie heb ik geprobeerd maar dan werkt Android auto niet meer.  Heeft er iemand een oplossing?

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 468
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 5 december 2019
  • 06:54

Zou het niet je telefoon kunnen zijn die de Niet storen-modus inschakelt als je aan het autorijden bent?

Android World Domination

paula_canton

paula_canton

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 december 2019
  • 08:21

Dat klopt, dank je voor de tip.  Als ik niet rijd ( passagier) kan ik gewoon werken met de telefoon. Maar eenmaal aangesloten op het systeem van de auto, kan ik niks meer. En nog vreemder, ik kan dan alleen Google Maps zien. De kaart dus. Het gewone scherm met b.v. de tijd kan ik dan niet benaderen.
Dank je voor het meedenken

ClaudiaBliss

ClaudiaBliss

• Lid sinds 24 januari 2010
  • Berichten 468
  • Reputatie 0
  • AdminAdmin
  • 5 december 2019
  • 08:50

Dat doet Android Auto. De bedoeling van deze app is dat je je telefoon tijdens het rijden niet gebruikt, alleen de apps in Android Auto zoals Maps en Spotify zijn beschikbaar. Je ziet dus alleen de Android Auto-interface tijdens het rijden.

Android World Domination

paula_canton

paula_canton

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 5 december 2019
  • 13:53

Jammer vind ik dat wel. Ik kan nu ook niet meer laten weten dat ik aan het rijden ben. En omdat geen enkele app nog geluid maakt, vergeet ik te reageren als het wél kan. 
Maar dankjewel voor je reactie ClaudiaBliss

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6592
  • Reputatie 250
  • 7 december 2019
  • 00:33

Je zou met de applicatie "Tasker" of *macrodroid" een uitzondering kunnen maken door hem van niet storen af te halen zodra je android auto aansluit op je autoradio.

Verder kun je heel veel handige dingen automatiseren met deze applicaties.

Ik gebruik zelf geen android auto en weet dan ook niet of dit gaat werken, het kan makkelijk zijn dat alles geblokkeerd is in de android auto applicatie.

https://play.google.com/store/apps/details?id=net.dinglisch.android.taskerm

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.arlosoft.macrodroid

paula_canton

paula_canton

• Lid sinds 17 juni 2013
  • Berichten 19
  • Reputatie 0
  • 7 december 2019
  • 10:39

Dank je gizmobinsky!! Dat ga ik zeker proberen!!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren