Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

ArnoL

ArnoL

• Lid sinds 27 september 2019
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 september 2019
  • 13:34

Goedemiddag 

Ik zal mezelf eerst even voorstellen… ik ben Arno uit het altijd altijd gezellige Noord Brabant.  Trouwe Android gebruiker die nu vast loopt…
Door omstandigheden gebruik ik nu tijdelijk een Samsung s5 neo. Nu is mijn lieftallige vriendin vandaag jarig en ik dacht gisteren nog even een filmpje in elkaar te zetten met Google foto's…even viel tegen en tot diep in de nacht bezig geweest en kom niet verder.
Je kunt onder die filmpjes je eigen muziek/ audio zetten, als ik die optie aan klik staan er alleen 5 oude audio fragmenten in die ik kan kiezen. Nu staan er veel meer audio berichten in mijn telefoon maar die krijg ik met geen mogelijkheid in google fotos/flim/mijn muziek te zien.
In mijn spraakrecorder en audio bestanden zijn ze gewoon terug te zien/luisteren. Heb mijn spraakbericht al op allerlei manieren opgeslagen, afgespeeld op laptop en tegelijkertijd opgenomen met spraakrecorder WhatsApp en weer opgeslagen…ik weet het niet meer… iemand van jullie toevallig een snelle (aangezien ze vandaag jarig is) oplossing?

Zit al veel tijd in en kan het niet hebben als iets niet werkt…. Als bijlage nog wat foto's van de bestanden etc.

Alvast eeuwige dank

Bijlage:

Bewerkt (27 september 2019 13:51) | Deed iets verkeerd...newbe
ArnoL

ArnoL

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 september 2019
  • 13:48

Nu lukte het me zojuist niet meer om meer foto's te uploaden…nog een poging dan maar 
1e foto, bestanden die ik kan kiezen bij Google foto's/film/mijn muziek

Bijlage:

Bewerkt (27 september 2019 13:53)
ArnoL

ArnoL

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 september 2019
  • 14:03

Nog maar een poging

Foto 2…gebruikte spraakrecorder 
Foto 3…bestanden in spraakrecorder, degene die ik nodig heb en de oude opnames die wel zichtbaar zijn in Google foto's 
Foto4…alleen de oude audio in Samsung music en krijg met geen mogelijkheid nieuwe bestanden daar naartoe 
Foto5…mijn bestanden
Foto 6…gegevens goede bestand linksboven aan
Foto7…gegevens goede bestand 2e van linksboven, anders type bestand
Foto 8…gegevens van een bestand wat wel word weergeven in Google foto's

Bijlage:

ArnoL

ArnoL

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 27 september 2019
  • 14:04

Excuses maar het lukt me niet om meerdere afbeeldingen te plaatsen…Als die toch gewenst zijn…zijn tips welkom

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 september 2019
  • 16:03

heb je de apps die je wilt gaan gebruiken ook voldoende en de juiste machtigingen gegeven?

ik gebruik imgur om meerdere foto's hier te plaatsten door de url van de geuploade foto te plakken in de reageer pagina op androidworld.
je kunt het foto icoontje {vierde iccontje links boven} op androidworld gebruiken maar laat dan img en haakjes voor en achter weg of gebruik de direct link in imgur………mijn hond kan het ook ;-)

Bewerkt (27 september 2019 16:06)
Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 september 2019
  • 16:15

ik heb ooit een filmpje gemaakt hoe hier foto's te uploaden, is wel een andere aanbieder maar het principe is hetzelfde.

Imgur heeft ook een android app maar is ietje ingewikkelder.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.imgur.mobile

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 27 september 2019
  • 18:39

Je kunt ook gewoon het Google filmpje opslaan en dan met een videobewerker je audio invoegen.

Bijvoorbeeld met Adobe Première Rush:
Download Adobe Première Rush

Ik hoop dat ik nog op tijd ben

GerKuijn

ArnoL

ArnoL

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2019
  • 13:20

Heren

Allereerst een welgemeende excuses voor de late reactie!

Het is helaas niet meer op tijd gelukt en daarna nogal druk geweest. Komende dagen wat meer tijd om met jullie reacties aan de gang te gaan.
En heb ook geen notificatiemail bedenk ik me nu terwijl die wel aangeklikt is?

@Gerkuijn…is het daarmee ook mogelijk om de audio te gebruiken die ik al opgenomen heb, zat veel werk in om dat netjes in te spreken. En kan ik het filmpje daarmee ook aanpassen, het is namelijk de bedoeling dat de foto's/video's gelijk lopen met het bijbehorende stukje tekst?

In Google film is dat volgens mij vrij handig…Als je tenminste audio hebt…

Alvast hartelijk dank voor jullie reacties, zo vast is ff proberen of ik die foto's hier tevoorschijn kan toveren.

Mvg Arno

ArnoL

ArnoL

• Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 2 oktober 2019
  • 13:26

gizmobinky@

Zover ik weet geef k de apps die ik gebruik altijd volledige machtiging. Zojuist even gekeken maar geen idee maar ik dat nu nog na kan kijken en evt aanpassen

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 2 oktober 2019
  • 19:13

gizmobinky@

Zover ik weet geef k de apps die ik gebruik altijd volledige machtiging. Zojuist even gekeken maar geen idee maar ik dat nu nog na kan kijken en evt aanpassen
Meestal bij instellingen/apps en meldingen klik op de betreffende app en kies machtigingen.
Verder kun je daar ook allerhande andere instellingen instellen.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren