Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Merel149

Merel149

• Lid sinds 18 september 2019
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 18 september 2019
  • 15:26

Hallo,

Tot nu toe gebruikte ik altijd de gewone agenda app op mijn telefoon. Echter, het lijkt me nu veel fijner om via google agenda te werken, zodat ik die op mijn telefoon en computer kan gebruiken (eventueel later ook tablet).
Nadat ik de app van google agenda heb gedownload op mijn telefoon, was het vrij gemakkelijk om de afspraken van mijn gewone agenda hierin te krijgen.
Echter, wanneer ik de agenda open op mijn computer in de browser, zie ik geen van de afspraken meer staan.. Nu heb ik van alles geprobeerd maar het lukt niet om de 'samsung' agenda ook in de google agenda in de browser te krijgen (zo lukt het ook nergens om de afspraken te downloaden als iCal of CSV of een agenda url te vinden).
Weet iemand hoe dit moet? Helpdesken kunnen me ook niet verder helpen.

Ik hoor het heel graag,

Vriendelijke groet,
Merel van Noord

p.s. het is dus uiteindelijk de bedoeling dat ik alleen maar google agenda ga gebruiken, maar dan wel op mijn telefoon als op mijn computer

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 905
  • Reputatie 0
  • 18 september 2019
  • 15:42

Staat "synchroniseren" aan in het meldingenscherm?

GerKuijn

OnnoJ

OnnoJ

• Lid sinds 26 februari 2013
  • Berichten 1107
  • Reputatie 10
  • 18 september 2019
  • 18:09

Ook kijken bij de accounts in instellingen daar controleren of van je Google account synchroniseren van agenda aan staat.

Overigens gebruik ik ook de Google agenda maar op telefoon wel in de Samsung agenda app - die vind veel prettiger.

Galaxy Note II N7100 - DN 4 Root (for testing only)
Galaxy Note 10.1 N8010 - 4.4.2 Root
Galaxy Note 4 N910F - 6.0.1 Stock (back-up)
Galaxy Note 5 N920T - Sold
Galaxy Note 8 N950U1- 9.0.0 (main phone)
Huawei Watch - stock AW 2.0
Gear S2 Classic - stock

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 905
  • Reputatie 0
  • 18 september 2019
  • 18:13

Overigens gebruik ik ook de Google agenda maar op telefoon wel in de Samsung agenda app - die vind veel prettiger.

Die mening deel ik

GerKuijn

Merel149

Merel149

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 september 2019
  • 09:09

Wat bedoelt u precies met het meldingenscherm? Het gaat dus met name om dat de samsung agenda ook op de google agenda op de computer verschijnt. Bij instellingen kan ik enkel de knoppen importeren/exporteren vinden, maar dit kan niet omdat ik de samsung agenda niet gedownload krijg..

Merel149

Merel149

• Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 19 september 2019
  • 09:11

Bedoelt u dan op mijn telefoon of op mijn computer? Op mijn telefoon staat die synchroniseren op aan (dit klopt, immers alle gegevens staan ook in die agenda), maar op mijn computer kan ik deze optie niet vinden. Hoe krijg ik dus dat wat op mijn telefoon in google agenda staat, ook op de computer?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6546
  • Reputatie 250
  • 19 september 2019
  • 10:07

Bedoelt u dan op mijn telefoon of op mijn computer? Op mijn telefoon staat die synchroniseren op aan (dit klopt, immers alle gegevens staan ook in die agenda), maar op mijn computer kan ik deze optie niet vinden. Hoe krijg ik dus dat wat op mijn telefoon in google agenda staat, ook op de computer?
Staat onder mijn agenda's op je pc alles aangevinkt.

En probeer eens actief de synchronisatie knop te gebruiken op je telefoon.

En weet je zeker dat onder account/Google alles aangevinkt is.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren