Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

marcel0138

marcel0138

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 26 juli 2019
  • 17:28

Heb Adobe Acrobat Reader op mijn Samsung. Ik kan niet inloggen want dan stuurt Adobe een verificatiecode. Ga ik terug naar Adobe stuurt hij weer een nieuwe verificatiecode. Haal die op en ga weer naar Adobe stuurt hij weer een nieuwe verificatiecode. Een visuele cirkel waar ik niet uit komt omdat als ik de code wil ophalen moet ik eerst rechtsonder klikken en dan is Adobe weg.

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 juli 2019
  • 09:31

Misschien iets met twee stapsverificatie of check je e-mailadres waarmee je account ooit is aangemaakt weliswaar zit daar een link in waar je op moet klikken om daar de code in te voeren.
Of een speciale app van Adobe waarmee je uiteindelijk in kunt loggen……zie daarvoor onderstaande link.

https://helpx.adobe.com/nl/x-productkb/global/2-step-verification-account-security.html

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2019
  • 12:24

Je zou ook kunnen proberen om niet de app te verlaten maar in het meldingenscherm de code te achterhalen. Als de code via de mail komt, kun je eventueel op een ander apparaat je mail openen.

GerKuijn

marcel0138

marcel0138

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2019
  • 20:32

Om de app te verlaten moet ik op de knop rechtsonder klikken. Ga ik dan weer terug naar die app krijg ik een nieuw certificatiecode. Ga nu proberen om Adobe Reader te verwijderen en een andere pdf reader te gebruiken. Je krijgt dan wel steeds reklame.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1053
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2019
  • 20:40

Je zou ook kunnen proberen om NIET de app te verlaten maar in het meldingenscherm de code te achterhalen. Als de code via de mail komt, kun je eventueel op een ander apparaat je mail openen.

Er staat NIET de app verlaten. Heb je bovenstaande al geprobeerd?

Er is toch een standaard pdf-viewer geïnstalleerd? Of mis je daarin functies?🤔

GerKuijn

marcel0138

marcel0138

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 27 juli 2019
  • 22:04

De verificatie codes kwamen steeds binnen op mijn Gmail en die zou ik dus kunnen lezen op mijn desktop. Maar de laatste keer stuurde hij ze naar mijn mobiel nummer en dan moet ik dus toch Adobe verlaten om de code te zien. Ik heb ondertussen een andere pdf reader geïnstalleerd en ontdekte dat ik meerdere readers op mijn telefoon heb. Kennelijk had ik dit probleem al eerder. Welke is de standaard reader die bij een Samsung Android toestel zit?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 27 juli 2019
  • 22:11

De verificatie codes kwamen steeds binnen op mijn Gmail en die zou ik dus kunnen lezen op mijn desktop. Maar de laatste keer stuurde hij ze naar mijn mobiel nummer en dan moet ik dus toch Adobe verlaten om de code te zien. Ik heb ondertussen een andere pdf reader geïnstalleerd en ontdekte dat ik meerdere readers op mijn telefoon heb. Kennelijk had ik dit probleem al eerder. Welke is de standaard reader die bij een Samsung Android toestel zit?
Normaal gesproken blijft Adobe in het geheugen staan zodra je op de homeknop drukt om daarna naar de code (telefoonnummer) te gaan om die vervolgens te kopiëren en te plakken in de Adobe App.

Werkt dat niet dan is er iets aan de hand met telefoon zijn cache geheugen of Adobe app….dit gebeurt wel vaker dat bepaalde apps zomaar afsluiten zodra je hem verlaat.

marcel0138

marcel0138

• Lid sinds 19 mei 2012
  • Berichten 18
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2019
  • 20:54

De homeknop had ik nooit aan gedacht. Deed altijd rechtsonder (=uit), dan naar de mail en dan weer terug naar Adobe. De middelste knop onder (home) onthoud inderdaad alles wel. Maar had ondertussen Adobe verwijderd maar heb hem nu weer opnieuw geïnstalleerd en hij vraagt alleen mijn email en wachtwoord en geen verificatiecode meer. Allen bedankt voor het meedenken.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren