Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

DirkQ

DirkQ

• Lid sinds 09 december 2012
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 10 mei 2019
  • 14:50

Hoi 
Ik ben Zanger Gitarist en speel hoofdzakelijk solo (een one man band)
Om het wat aan te vullen gebruik ik drum riffjes en aanvulling tracks op MP3 
Tot nu toe had ik dat op een laptop maar ik wil dat compacter hebben en het met mijn tablet doen.
Gewoon op een standertje binnen handbereik.
Ik kan echter geen app vinden waarmee ik snel en simpel mee kan werken zonder gedoe met virtuele stop/start/fwd/next toetsen.

De aanwezige musicplayer is totaal onbruikbaar omdat ik een eenmaal gestart nummer (ingeval van een "valse start") niet met één tik kan stoppen en dan weer opnieuw starten met de tweede tik.
Dat is nodig omdat ik snel met het volgende nummer wil beginnen.

Wat ik zoek is
*1 een app waarin ik playlists in kan maken op volgorde van plaatsing (dus niet automatisch op alfabet gesorteerd) 
*2 het nummer moet direct starten als ik op de naam in de lijst tik en stoppen (dus niet pauzeren) als ik er weer op tik. 
*3 zonder autoplay of het moet uit te schakelen zijn.

Kan iemand mij een app adviseren die gewoon doet wat ik er van verlang op de manier zoals ik heb beschreven ?

Wat ik vind zijn werkelijk prachtige DJ apps met de meest fantastische opties en geweldige vormgeving en daar is niets mis meemaar voor mij is het veel te omslachtig.. ik heb er al diversen geprobeerd maar die zijn totaal niet geschikt voor mijn doeleinden.
Wie kan mij helpen ?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren