Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Kevin.L

Kevin.L

• Lid sinds 31 augustus 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 mei 2019
  • 23:01

Op mijn laptop staat mijn hotmail account ingesteld in het standaard email programma (Windows 10), op mijn smartphone staat de microsoft Outlook App erop met datzelfde account.

Zowel op mijn laptop en telefoon staat synchronisatie van contactpersonen aan.

Als ik zowel op mijn laptop als op mijn telefoon naar mijn contactpersonen kijk in het email programma en in de outlook app krijg ik dezelfde lijst te zien, dus dat is goed.

Als ik een nieuw contactpersoon toevoeg via het mailprogramma van mijn laptop zie ik dat nieuwe contact zowel in mail programma laptop staan en ook in de outlook app op mijn telefoon.

Maar andersom .. als ik via de outlook app op telefoon een nieuw contact toevoeg wordt het contact alleen in de 'contacten app' op mijn telefoon geplaatst, tussen alle telefoonnummers en niet in de gewone contacten lijst in email programma en outlook app.

Ik wil zoiezo niet dat mijn hotmail contacten (alleen mail adressen) tussen mijn telefoonnummers op telefoon komen te staan, maar wil ze wel graag gewoon kunnen terugvinden bij contactpersonen in de email programma's laptop/telefoon.

Waarom gaat dat via laptop wel, maar via telefoon app niet ?

Bewerkt (9 mei 2019 23:03)
Kevin.L

Kevin.L

• Lid sinds 31 augustus 2015
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 mei 2019
  • 21:47

Tja er zit niks anders op dan contactpersonen enkel toe te voegen via mijn laptop, op die manier kan ik tenminste mijn recente contactenlijst inzien op zowel laptop als telefoon.

Blijkbaar hebben anderen hier geen last van .. of beter gezegd stoort het hun niet om de contactpersonen (email adressen) tussen hun telefoonnummers te zien staan.

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 861
  • Reputatie 0
  • 1 juni 2019
  • 09:18

Ik weet zo gauw de oplossing niet, maar ik kwam toevallig deze app tegen:
Sync2Companion

Deze kan uw contacten 2 kanten op synchroniseren. Kijk maar even of u er wat aan hebt

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren