Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • Huawei Mate X

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

• Google Pixel 3 XL

• Nokia 9 PureView

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

vinz3nt

vinz3nt

• Lid sinds 23 februari 2011
  • Berichten 208
  • Reputatie 0
  • 8 maart 2019
  • 09:48

Ik wil op de tablet van mijn kinderen en timer zetten. Na het verlopen van de timer moet de tablet blokkeren.
Weet iemand een app die dat kan? 

Het is overigens niet de bedoeling een opvoeddiscussie te starten. Ik wil gewoon mijn kinderen leren dat ze een bepaalde tijd op de tablet mogen en dat ze dat zelf indelen. Tijd op? Dan is het tijd om wat anders te doen. Iedereen zal hier anders over denken maar verbieden is mijns inziens geen oplossing.

Er bestaan heel veel apps die dat kunnen en ik heb er gigantisch veel geprobeerd, of ze kosten elke maand geld of het is veel te uitgebreid of gewoon niet wat ik zoek;

- elke dag een vast ingestelde tijd
- in het weekend wellicht extra tijd toe te voegen
- een timer in beeld die aftelt
- na aflopen timer vergrendelt tablet tot volgende dag of tot ouder inlogt met pincode

Anders zit er niks anders op om de app zelf te gaan ontwikkelen, maar dat kan ik helaas niet.

@tukker

@tukker

• Lid sinds 22 juli 2017
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 maart 2019
  • 19:14

Geen verstand van apps maar ik kan dit instellen per toestel in mijn Asus RT AC 3200 router, stuur mij een Telegram en ik kan jou screen shots sturen. Misschien een oplossing. @tukker.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren