Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

Trending smartphones
  • Oppo R17 Pro

• Pocophone F1

• Xiaomi Mi A2

• Samsung Galaxy Note 9

• Nokia 7 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

gilbertovanrumst

gilbertovanrumst

• Lid sinds 01 oktober 2018
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2018
  • 02:49

Beste forumhelpers,
Ik bezit een tablet Samsung Galaxy tab pro sm-t900  12.2 met android versie 5.1.1.lollypop. Als ik probeer om een chatbericht in facebook messenger te kopiëren en plakken lukt dat niet.Van zodra ik mijn vinger op de tekst druk,begint de chatpagina rond te draaien.Ik zie nergens een aanduiding met de melding kopiëren en plakken staan op de chatpagina. Vermits ik mijn chatberichten in een vreemde taal wil kopiëren en plakken in Bing Translator,zou ik het erg op prijs stellen als iemand van jullie me kan inlichten hoe ik dit kan doen.
Mvg,
gilberto

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 663
  • Reputatie 0
  • 9 oktober 2018
  • 19:14

Je kunt dit doen met bijvoorbeeld de app: Universal Copy

GerKuijn

gilbertovanrumst

gilbertovanrumst

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2018
  • 01:44

Beste GerKuijn,
Vriendelijk dank voor uw antwoord.Ik zal dit progje voor copiëren en plakken downloaden.Het is gratis te verkrijgen. Ik heb op het internet nog een tool gezien om copies te maken van teksten en daana te plakken met de naam "Copycopy". Is dit progje ook gratis en betrouwbaar?Graag uw advies hierover.
grtz
gilberto

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 663
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2018
  • 06:23

Die app is bedoeld om dingen te versturen naar meerdere van je eigen apparaten, dus dan kun je iets plakken op je telefoon en dan kun je het kopiëren op je laptop. Wat u wilt is dat je tekst kan kopieren van Facebook, dit kan normaal niet, en daarom stuurde ik de univseral copy app. Die lost namelijk exact dat probleem op😉

GerKuijn

gilbertovanrumst

gilbertovanrumst

• Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2018
  • 07:32

Aan GerKuijn,

Nogmaals bedankt. Dank zij u kan ik nu teksten kopiëren en plakken in facebook messenger.Ik begrijp niet goed waarom er geen mogelijkheid is om teksten te kopiëren en plakken in messenger. Dit kan je wel doen op de vorige facebook,dus geen messenger. Ik vind het toch heel raar als je uw vinger drukt op de tekst in messenger, dat de pagina rond begint  te tollen.Jij bent een kenner van deze materie.Weet jij soms waarom dit niet mogelijk is in messenger en de ontwikkelaars van facebook dit niet hebben toegepast in dit chatprogramma?
Grtz
gilberto

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 663
  • Reputatie 0
  • 10 oktober 2018
  • 20:53

Ik heb geen idee, misschien om het verspreiden van nepnieuws te voorkomen

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren