Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Royaldelux1987

Royaldelux1987

• Lid sinds 01 augustus 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2018
  • 17:57

Hallo allemaal,

Ik ben na een kleine 12 jaar van Apple afgestapt, hèb heel wat iPhones versleten echter de prijzen van de iPhone X staan voor mij niet langer in verhouding. Nooit fan geweest van Samsung en daarom gewacht op de P20 pro van Huawei, top telefoon. Ik moet bekennen dat ik weinig heb moeten wennen aan android ten opzichte aan IOS. 

Er is echter één ding wat voor mij een groot gemis is en Ik heb werkelijk avonden aan stuk alle fora (ook Engelstalige) afgespeurd om dat te vinden, er wordt veel om gevraagd maar niemand heeft blijkbaar een bondig antwoord daarom hierbij:

Ik gebruik momenteel de agenda Huawei en Google (even aftasten nog welke fijner werkt) wat voor mij echter een HEEL groot gemis is sinds ik geen iPhone meer heb is het mankeren van de push melding wie ik kreeg wanneer mijn vriendin een item in onze gedeelde agenda zet, aanpast of verwijderd. 

Let op mensen: dit is niet te verwarren met een notificatie wie mij voor aanvang meld dat een evenement staat te gebeuren. 

Nu heb ik al gelezen dat dit via google wel kan maar alleen via een e-mail, we leven in 2018 en ik zit niet te wachten op email. Ik ben dus op zoek naar een alternatieve kalender wie ik met mijn vriendin kan delen (ze heeft ook de P20) en waarbij wij beiden meldingen in de app ontvangen wanneer er bovengenoemde plaats vind.

Wellicht zijn er meerdere ex iPhone gebruikers onder ons wie weten wat ik bedoel. Ik begrijp niet dat zo'n eenvoudige future niet in iedere agenda app zit ingebakken.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2336
  • Reputatie 20
  • 1 augustus 2018
  • 21:25

"met  wie ik mijn vriendin kan delen"

He ?, o nee, sorry, verkeerd gelezen……

;-)

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3
Samsung A8 ongeroot (werk)
Umidigi a5 Pro ongeroot (nog wel).

Royaldelux1987

Royaldelux1987

• Lid sinds 01 augustus 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 1 augustus 2018
  • 21:53

Even een paracetamolletje pakken tegen de buikpijn van het lachen, erg leuk en knap gevonden van je.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren