Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Lorelei_7

Lorelei_7

• Lid sinds 02 april 2018
  • Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 2 april 2018
  • 20:32

Hoi mensen,

Ik zou heel graag scrolling screenshots willen maken met mijn telefoon. Bij sommige telefoons kan dit standaard al, maar bij mijn Nokia 5 niet.

Bij een app met minder dan 1000 downloads, weet ik eigenlijk niet hoe je kunt zien dat die veilig is…

Het gaat om "Scroll Capture for Web" van "Evening Labs".

Groet, Lorelei

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6491
  • Reputatie 250
  • 2 april 2018
  • 21:55

Als hij gewoon vanuit de officiële Google play store te downloaden is dan kun je vanuit gaan dat de App veilig is, buiten de Playstore om zou ik niet doen als je niet zeker weet waar de applicatie vandaan komt.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 2 april 2018
  • 22:03

Dank je. Soms ben ik wat te argwanend. Er staan toch malafide apps in de play store. Maar ik heb het in de Nokia support app gevraagd. En die medewerker zei: "What is the rating?" En "Yes, you can install!"

Nou heb ik hem dus geïntalleerd. Ik ben totaal niet te spreken over het gebruiksgemak van deze app. Maar verder lijkt er niks mee aan de hand.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 2 april 2018
  • 22:54

Poeh. Ik ben weer een avontuur verder.

Ik heb een lange screenshot gemaakt met die app. (Helaas lijkt de app alleen in staat om de volledige webpagina vast te leggen. Niet minder dan dat.) De afbeelding geopend in Google Photo's. Ik wilde Google Photo's gebruiken om de afbeelding bij te snijden. Maar toen ging het fout. Eerst had Google Photo's veel problemen met het weergeven van de afbeelding met dit rare formaat. Vervolgens crashte de app. Reageerde nergens meer op. Liep volledig vast. Ik bleef die afbeelding in beeld zien, maar kon niets doen. Mijn telefoon reageerde op geen enkele knop. Ik heb het Nokia support team moeten bereiken via mijn laptop. Uiteindelijk een soft reset gedaan. En dat hielp. Ik ben zoooo opgelucht. Ik zat echt ff in de rats. Ik heb mijn telefoon gewoon nodig morgen. Dit soort grappen zijn niet leuk.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6491
  • Reputatie 250
  • 2 april 2018
  • 23:02

Das dan weer minder, nu weet je in ieder geval dat die bewuste app niet goed werkt.

Even een tweetal tips…als je op pc zoekt in de Playstore naar zo'n type app kijk dan bij vergelijkbare apps misschien kom je dan wel een goede tegen.
En als je telefoon om de één of andere reden weer vastloopt houdt dan de power knop een poosje vast op die manier wordt het toestel ten alle tijden getriggerd om af te sluiten om hem daarna weer gewoon op te starten.

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 2 april 2018
  • 23:15

Ja, misschien vind ik een vergelijkbare app. Hoewel deze er heel veelbelovend uitzag en veel andere apps niet…

Dat had ik inderdaad geprobeerd. Maar alleen de power knop werkte niet.

Dank je wel voor de tips.

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • 3 april 2018
  • 12:52

De meeste problemen zijn terug te voeren op het "fijne"  permissiebeleid van Google.

Vóór 6.0 had je nergens last van, maar nu moet je ineens zelf toestemming geven of een app iets wel of niet mag.

Normaal gesproken gaat het wel altijd goed, maar soms niet. Vooral niet als je een app aanroept vanuit een andere app.

Mocht je were zoiets hebben, ga dan naar de instellingen van de doelapp en geeft de app schrijf- en leespermissie.
Grote kans dat je probleem dan opgelost is.

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Lorelei_7

Lorelei_7

• Berichten 60
  • Reputatie 0
  • 3 april 2018
  • 12:56

Ehm… Welke app is mijn doelapp in dit verhaal?

Timelord

Timelord

• Lid sinds 05 juni 2010
  • Berichten 2302
  • Reputatie 20
  • 5 april 2018
  • 13:14

"Scroll Capture for Web"

Oukitel K5000 7.0 (nog) ongeroot
Samsung Note geroot 4.2.1 Spirit Rom (op sterven na dood)
HTC Desire geroot Slim Rom 4.4.4
HTC one X + geroot 4.2.2 ViperX+ 2.1.1
One plus one geroot 6.01
LG P990 geroot 2.3

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren