Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

  • Maps: Navigatie en OV

  • WhatsApp Messenger

  • Messenger

  • Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

  • Dr. Mario World

  • Harry Potter: Wizards Unite

  • Breaking Bad: Criminal Elements

  • The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Z Flip

  • Samsung Galaxy Note 10 Lite

  • Realme X2 Pro

  • Samsung Galaxy S20 Ultra

  • Moto G8 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

  • Samsung Galaxy Tab S4

  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

  • Asus Zenpad 3S 10

DavidBrl

DavidBrl

  • Lid sinds 11 januari 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #1
  • 5 februari 2018
  • 15:42

Ik heb sinds kort de J7 2017 en dat toestel bevalt mij erg goed.
Echter, waar ik me aan stoor is dat ik in de e-mail app niet alle mappen zie die ik in mijn Outlook wel zie.
Dit was op mijn oude S4 Mini wel het geval.

Weet iemand hoe je dit kunt instellen?

Patrick

Patrick

  • Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6199
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • #2
  • 5 februari 2018
  • 16:07

Verplaatst naar Applicaties-forum

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1015
  • Reputatie 0
  • #3
  • 5 februari 2018
  • 20:16

Als je in de zijbalk op "alle mappen" klikt zie je ze waarschijnlijk wel ?

GerKuijn

DavidBrl

DavidBrl

  • Lid sinds 11 januari 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #4
  • 6 februari 2018
  • 08:12

Beste Gerkuijn,

Wellicht had ik dat in het eerste bericht moeten zetten, maar als ik de zijbalk open, staan daar mappen die ik zelf niet heb aangemaakt, zoals VIP, Concepten, Verzonden, etc.
Dat zijn niet de mappen die ik bij mijn Outlook wel zie (daar staan er meer dan 40).
Dus jouw opmerking helpt mij helaas niet verder.

Als ik bijvoorbeeld op Verzonden klik, krijg ik de melding "Mogelijk hebt u e-mails die nog niet zijn opgehaald van de server." Dan zie ik niet de berichten die ik uit Outlook verzonden heb; de map is namelijk leeg op mijn J7.


Iemand anders die de oplossing heeft??

DavidBrl

DavidBrl

  • Lid sinds 11 januari 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #5
  • 6 februari 2018
  • 10:33

Probleem is voor nu opgelost door een andere app te installeren voor de mail die zonder problemen zijn werk doet.
Echter, ik ben benieuwd of er toch een oplossing voor is voor de standaard Samsung e-mail app.
Dus oplossingen blijven welkom.

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1015
  • Reputatie 0
  • #6
  • 6 februari 2018
  • 13:42

Misschien als je naar de instellingen in de e-mail app gaat, Dan kies je je account>map synchroniseren

GerKuijn

DavidBrl

DavidBrl

  • Lid sinds 11 januari 2018
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • #7
  • 28 februari 2018
  • 08:27

Inmiddels ben ik weer overgestapt op de standaard app, nadat ik gelezen had over een update.
Dat probleem met de mappen werkt nu prima, alle mappen zijn zichtbaar.

Dus er mag een slotje op deze topic.

ayron

ayron

  • Lid sinds 10 december 2019
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • #8
  • 10 december 2019
  • 22:12

Dag David, 

welke mail-app heb je geïnstalleerd op uw Samsung, zodat ook de submappen van de inbox zichtbaar zijn ?

Dan bij voorbaat voor uw antwoord..

groet,

Ayron

GerKuijn

GerKuijn

  • Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 1015
  • Reputatie 0
  • #9
  • 10 december 2019
  • 22:16

Dag David, 

welke mail-app heb je geïnstalleerd op uw Samsung, zodat ook de submappen van de inbox zichtbaar zijn ?

Dan bij voorbaat voor uw antwoord..

groet,

Ayron

Deze:
Samsung Email

GerKuijn

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren