Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

hanneke.termors

hanneke.termors

• Lid sinds 16 november 2017
  • Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 16 november 2017
  • 23:02

Sinds enige tijd problemen met meldingen die goed staan als er een nieuwe email binnen komt
Toestel galaxy a5 model 2017

Laatste update er staat nu 8.1 op
Heb alle instellingen op het zelfde staan als mijn tablet waar 7.0 opstaat. Instellingen staan het zelfde op tablet wel meldingen en op mijn smartphone niet. Vind het erg lastig en weet en kan het niet verhelpen. Heb al meerdere keren feedback aan gmail gestuurd, maar krijg geen enkele reactie. Hoop dat ik hier wel een reactie krijg. Tevens hoop ik op een oplossing, die ik dan graag hoor

Bewerkt (16 november 2017 23:03) | Schrijffout
gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 17 november 2017
  • 11:34

kun je iets specifieker zijn, welke instellingen staan hetzelfde als je tablet? van gmail zelf of apparaat instellingen/synchronisatie account.

of zie link.

https://androidworld.nl/forum/android-applicaties/71924-synchronisatie-interval-google-account-op-telefoon.html

Bewerkt (17 november 2017 11:37) | link aangepast
hanneke.termors

hanneke.termors

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 november 2017
  • 13:36

Hallo

Instelling op telefoon bij gmail
Melding aangevinkt sychroniseren staat aangevinkt

Weet niet of je nog iets anders wilt weten

hanneke.termors

hanneke.termors

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 november 2017
  • 13:43

Google synchronisatie staat alles aan gevinkt behalve google drive en google play film staan uit

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 17 november 2017
  • 13:44

heb je link bekeken en niet toevallig een powersaving/accu mode aanstaan, zie filmpke.

of instellingen/accounts/google/gmail aangevinkt ga terug naar accounts klik rechtsboven menu drie puntjes of meer en vink autom synchroninseren aan.

https://androidworld.nl/forum/android-applicaties/71924-synchronisatie-interval-google-account-op-telefoon.html

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 17 november 2017
  • 13:58

ben je ook al op de pagina van gmail wezen kijken.
heb je de gegevens en cache als eens geleegd bij instellingen/apps of applicaties zoek de gmail app en klik erop kies opslagruimte en wis het cache geheugen wil dat niet helpen doe dan ook de gegevens (let op! bij wissen gegevens moet je opnieuw inloggen of je bent dingen kwijt)

is het probleem op wifi en 3/4g aanwezig?
staat data besparing op uit, bij instellingen/data gebruik/data besparing of sleep de notificatiebalk naar beneden en klik op het data besparingsicoon om hem uit te zetten (iccon is ook te zien in de statusbalk een driekwart rondje met een plus er doorheen) je kunt ook lang drukken op het icoon dan kom je meteen in de instelling.

https://support.google.com/mail/troubleshooter/2650727?hl=nl

Bewerkt (17 november 2017 14:16) | screenshot toegevoegt
hanneke.termors

hanneke.termors

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 november 2017
  • 14:46

Probleem opgelost dank je voor je hulp

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 17 november 2017
  • 14:56

Probleem opgelost dank je voor je hulp
mooi dat het opgelost is.

kun je ook nog even aangeven hoe en wat het probleem opgelost heeft of wat je gedaan hebt, is wel handig voor als andere gebruikers met hetzelfde probleem deze post tegen komen.

alvast bedankt.

hanneke.termors

hanneke.termors

• Berichten 6
  • Reputatie 0
  • 17 november 2017
  • 15:02

Na je laatste bericht had ik het al geschreven, maar is blijkbaar nietvvgeheel goed gegaan.
Door je aanwijzingen heb ik alles van voor af aan gecontroleerd en ben er bij meldingen algemeen waar alle apps staan waar je een melding van wilt ontvangen, tot mijn grote verbazing stonden alle apps waar ik een melding van wil aan behalve GMAIL erg raar , maar dat zal per vergissing een keer gebeurt zijn, daar ik er al weken last van heb.
Vandaar dat ik dacht dat het aan de software update lag, maar t was simpel een schuifje bij meldingen die niet goed stond. Maar door al je tips heb ik het uiteindelijk toch gevonden, mijn dank daarvoor

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6583
  • Reputatie 250
  • 17 november 2017
  • 15:09

aha oke normaal gesproken bij instellingen/meldingen/gmail op samsung vanwege eigen schil ziet het er iets anders uit of zit de instelling ergens anders, maar mooi dat het opgelost is.

succes verder met je samsung.

Bewerkt (17 november 2017 15:29) | screenshot toegevoegt

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren