Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

Trending smartphones
  • Moto G8 Plus

• Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

miroen

miroen

• Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2017
  • 08:24

Goede morgen,

Door het artikel op androidworld wilde ik de mogelijkheid om personen te herkennen inschakelen. Ik heb exact gedaan (twee keer) wat er in het artikel staat:
- Alle gegevens gewist van Google Photo (deïnstalleren kon ik niet) en app gestopt
- Tunnelbear geïnstalleerd
- VPN opgezet naar Amerika
- Google Photo geopend en ingelogt met mijn account

Nu gaat Google Photo idd alle foto's weer synchroniseren en als dit klaar is ga ik naar het tab "Albums". Ik zie dan bovenin items als "Gedeeld", "Plaatsen" etc. Hier flitst heel even de kop "Personen" voorbij maar dat verdwijnt en komt ook niet meer terug. Ook in het zoekveld krijg ik geen personen te zien.
Het account dat ik gebruik deel ik met mijn vrouw zodat al onze foto's op één lokatie worden verzameld, zou dat een probleem kunnen zijn? Ik heb dus twee accounts op mijn telefoon, mijn eigen en het gedeelde account.

Graag jullie hulp!

Groeten,
Jeroen

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 24 mei 2017
  • 10:56

Hi Jeroen,

Dat zou kunnen, dat het gedeelde account het probleem is. Probeer dezelfde actie (tegelijkertijd) uit te voeren op het account van de vrouw. Dus beide even 'verwijderen' om vervolgens ook allebei de setup opnieuw te doen met de Amerikaanse VPN. Dit zou, wellicht, uitkomst kunnen bieden…

Succes!

Uhmmmm…. Android?

miroen

miroen

• Lid sinds 30 november 2010
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2017
  • 20:51

Helaas ook het tegelijk doorvoeren van deze methode werkt niet. Net als hierboven beschreven krijg ik op beide telefoons heel kort de optie personen te zien maar deze verdwijnt direct.

Nog andere tips misschien?

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 25 mei 2017
  • 09:09

Heb zelf helaas niet direct een oplossing. Heb dit bij meerdere mensen uitgevoerd en daar werkte het 'gewoon'. Wellicht een andere VPN? Alhoewel de kans vrij klein is dat dat een oplossing biedt. 

Succes in ieder geval!

Uhmmmm…. Android?

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren