Naar content
Trending apps
  • Ouderlijk toezicht voor Nintendo Switch

• Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Super Mario Run

• RollerCoaster Tycoon® Classic

• Bully: Anniversary Edition

• Paper Wings

• Pokémon GO

Trending smartphones
  • Nokia 8

• LG G7

• LG Q6

• Samsung Galaxy S8+ Dual Sim

• Samsung Galaxy S8 Dual Sim

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

• ASUS ZenPad S 8

• ASUS ZenPad 8

Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 19 april 2017
  • 16:58

Jippie! Vanavond komt mijn S8!

Op Windows 10 Mobile heb ik een handige app: Mobile data notifier. Die geeft een notificatie zodra ik op mobiel netwerk zit. Is zoiets er ook voor Android?

Plantje

Plantje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 21 april 2017
  • 13:37

Nee? Niets?

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5917
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 21 april 2017
  • 14:42

Als ik in de PlayStore zoek dan kom ik verscheidene apps tegen die dit doen, oa https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gordienoye.cellulardatanotifier

Plantje

Plantje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 21 april 2017
  • 22:29

Cool! Thanks! Toen ik er de eerste keer naar zocht had ik nog helemaal geen Android apparaat in huis, dus dat bemoeilijkte het zoeken wat. Excuses voor mijn ongeduld. Dit is precies wat ik zoek!

Ik merk dat ik hier en daar sowieso nog wat zoekende ben. Zo heb ik het idee, dat ik met de Groove app geen lokale muziek kan afspelen. Dat kan alleen met de Google Play Music app volgens mij. (Blij dat ik nog geen Groove music pass heb aangeschaft!)
Ik kom er vast wel uit.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 5917
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 21 april 2017
  • 22:52

Mooi dat die app doet wat je wilt,  zelf wist  ik het niet zeker aangezien ik dat niet gebruik.

Met Groove  heb ik geen ervaring wel met Google Play Music. Ik heb een abonnement en kan dus onbeperkt muziek beluisteren. Aangezien je de S8 hebt is dit misschien wel interessant voor je: Samsung en Google werken samen: Play Music standaard muziek-app

Plantje

Plantje

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 23 april 2017
  • 15:40

Appje doet wat ik wil. Thanks! Geeft nog geen geluid, maar dat is vast wel in te stellen.

Het ziet er naar uit, dat Groove voor Android en iOS enkel muziek uit de cloud kan afspelen. En omgekeerd is er voor Windows weer geen app voor Google Play Music.

Dat pleit dan weer voor een Tab S3 in plaats van een Galaxy Book. Maar ben voor tablet/convertible toch wel erg fan van Windows

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren