Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

oxxis

oxxis

• Lid sinds 13 april 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 16 april 2017
  • 19:20

Ik heb ook geprobeerd met behulp van dat artikel van Patrick, maar bij mij werkt het inderdaad ook niet. Het tandwieltje doet inderdaad niets helaas.

rogier.levy

rogier.levy

• Lid sinds 14 april 2017
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 16 april 2017
  • 21:11

Hoi,System UI tuner is een 'hidden feature'. Dit voeg je toe door het tandwieltje ingedrukt te houden. Dan gaat het draaien. Uiteindelijk wordt system UI tuner toegevoegd aan je instellingen. Lang indrukken dus…loslaten en dan naar de instellingen en helemaal naar beneden scrollen. Net boven 'About Phone' is dit menu toegevoegd! Open het, ga naar 'other' , tweede optie en daar kun je het aanzetten.Succes.

Rogier

oxxis

oxxis

• Lid sinds 13 april 2017
  • Berichten 5
  • Reputatie 0
  • 19 april 2017
  • 14:47

Die hidden feature werkt niet. Hoe lang ik hem ook ingedrukt houd, er gebeurt niets.

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6160
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 19 april 2017
  • 15:07

Die hidden feature werkt niet. Hoe lang ik hem ook ingedrukt houd, er gebeurt niets.

Indien je een Samsungtoestel hebt dan werkt dit inderdaad niet helaas. Samsung heeft die optie namelijk uitgeschakeld.

liquendal

liquendal

• Lid sinds 24 mei 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 24 mei 2017
  • 15:50

Allen,

Ik denk dat ik de oplossing heb gevonden voor de Samsung gebruikers (ik heb zelf een S6).
Ga naar Instellingen -> meldingen -> rechts bovenin staat dan "GEAVANCEERD"
Daar kies je voor Whatsapp en kun je de instellingen voor de popups (boven in je scherm) instellen.
Ik wil bv wel een popup op mn vergrendelscherm maar wel met verborgen inhoud.

ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

PS: als iemand weet hoe ik mijn led indicatie aan krijg (anders dan de standaard opties) dan houd ik mij aanbevolen

dixidito

dixidito

• Lid sinds 09 januari 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 9 januari 2018
  • 12:44

Ik heb nu gekozen voor Pop-up alleen als scherm uit is, dan krijg ik wel een mega pop up als mijn telefoon uit staat in beeld, maar zie ik in elk geval niks meer als ik actief met mijn telefoon bezig ben.

Bijlage:

silviavintges

silviavintges

• Lid sinds 17 maart 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 17 maart 2018
  • 11:19

Nu heb ik net de nieuwe Oreo update en na 5 min was ik dr al klaar mee. Zucht. Ik blijf maar meldingen krijgen van whatsapp….en dat wil ik niet. Bij de vorige versie had ik hem netjes op stil weergeven en kreeg ik alleen een melding bovenin mijn venster. 
Nu ondanks dat ik alles heb  uitgezet en urgentie op laag zet krijg ik meldingen. Want als iemand mij een bericht stuurt schakeld mijn tel, de meldingsfunctie gewoon aan en ook zet hij de urgentie op hoog…like wtf. Heb dus nu hem maar helemaal hard uitgezet maar dat wil ik niet of te wel help: ben ik iets vergeten uit te zetten of is dit een glitch.

Tbrand

Tbrand

• Lid sinds 22 april 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 22 april 2018
  • 19:22

Alle opties die worden geadviseerd heb ik gedaan dus en op het toestel en op de app geen pop-up maar blijft doorgaan. Ook telefoon gereset en alles opnieuw ingesteld…. iemand nog een advies?
Groet Truus

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren