Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Pennottie

Pennottie

• Lid sinds 22 oktober 2010
  • Berichten 229
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 19:46

DeBewoner;86299
Whatsapp is na dat jaar ook gratis, gewoon verwijderen en weer opnieuw installeren/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Maar wat mijn vraag is, oke Whatsapp is pingen en kan na Iphone en BB. Goed dat snap ik allemaal, maar ik zie bijvoorbeeld mensen bij de BB steeds elkaar hun ping ID sturen Ping nummer…

Wat is mijn ping nummer dan, hoe te achterhalen, en hoe mensen zo toe te voegen dan via dat Ping ID??
Kan daar iemand duidelijkheid over scheppen ??

BB heeft een eigen pingdienst, met een eigen code per telefoon en die sturen ze naar elkaar.
Whatsapp legt hun adresboek van mensen met whatapp naast jouw telefoonboek en herkent zo mensen.
Bij Pingchat voeg je elkaar toe door een gebruikersnaam (die je op het begin hebt moeten opgeven).

Laat maar weten als het anders is, maar ik dacht dat het zo zat :p

Bewerkt (21 januari 2011 19:46)
HaTe

HaTe

• Lid sinds 11 augustus 2010
  • Berichten 969
  • Reputatie 0
  • 21 januari 2011
  • 23:25

Pingchat kijkt ook naar de contactlijst sinds kort
Wat is dan nou beter aan whatsapp?

Bewerkt (21 januari 2011 23:25)
Pennottie

Pennottie

• Lid sinds 22 oktober 2010
  • Berichten 229
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2011
  • 15:12

HaTe;86516
Pingchat kijkt ook naar de contactlijst sinds kort/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Wat is dan nou beter aan whatsapp?
Alles, naja makkelijker en mooier vind ik vooral. Trouwens de meesten hebben ze er toch allebei opstaan/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Bewerkt (22 januari 2011 15:12)
Samsung

Samsung

• Lid sinds 18 januari 2011
  • Berichten 421
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2011
  • 16:46

Ga deze nu toch maar eens downloaden en kijken of ik het beter vind dat whatsapp. :-)
Krijg in ieder geval geen sms bericht met code, dus begint al slecht. :-P

Edit: hier gebruikt dus niemand pingchat. Geen enkel contact die dat heeft. Whatsapp echter genoeg. Dus daar houd ik het dan maar bij. ;-)

Edit2: toch 2 contacten. Duurde even met laden(ongeduldig)…

Bewerkt (22 januari 2011 16:46)
Markjuuhh

Markjuuhh

• Lid sinds 14 oktober 2009
  • Berichten 15
  • Reputatie 0
  • 22 januari 2011
  • 23:59

Het handige aan pingchat t.o.v. Whatsapp vind ik dat je met pingchat met meerdere mensen in een gesprek kan zitten. Ik heb deze functionaliteit bij Whatsapp nog neit gevonden, en mis deze behoorlijk!

Groet
Mark

Bewerkt (22 januari 2011 23:59)
19martin83

19martin83

• Lid sinds 05 december 2010
  • Berichten 44
  • Reputatie 0
  • 23 januari 2011
  • 00:46

Whatsapp is na dat jaar ook gratis, gewoon verwijderen en weer opnieuw installeren/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />
Maar wat mijn vraag is, oke Whatsapp is pingen en kan na Iphone en BB. Goed dat snap ik allemaal, maar ik zie bijvoorbeeld mensen bij de BB steeds elkaar hun ping ID sturen Ping nummer…

Wat is mijn ping nummer dan, hoe te achterhalen, en hoe mensen zo toe te voegen dan via dat Ping ID??
Kan daar iemand duidelijkheid over scheppen ??

BB heeft een eigen pingdienst, met een eigen code per telefoon en die sturen ze naar elkaar.
Whatsapp legt hun adresboek van mensen met whatapp naast jouw telefoonboek en herkent zo mensen.
Bij Pingchat voeg je elkaar toe door een gebruikersnaam (die je op het begin hebt moeten opgeven).

Laat maar weten als het anders is, maar ik dacht dat het zo zat :p

Je hebt helemaal gelijk. Dat is wel het fijne van whatsapp dat hij iedereen. Zoekt die het heeft je lijst..

Sent from my GT-P1000 using Tapatalk

Bewerkt (23 januari 2011 00:46)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren