Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Samsung Galaxy Note 20 Ultra

• Google Pixel 4a

• OnePlus Nord

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Druppie

Druppie

• Lid sinds 19 oktober 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 31 oktober 2016
  • 19:29

Hoe kan ik mijn Windows 10 Outlook-agenda inlezen in de Google agenda

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 31 oktober 2016
  • 21:39

onder aan het artikel van de link hieronder staat het een en ander hoe je outlook in google calender kunt krijgen.

constante syncronisatie moet je hebben of eenmalig een csv bestand toevoegen, heb het zelf nooit geprobeerd.

https://androidworld.nl/nieuws/avb-hoe-krijg-ik-mijn-outlook-agenda-naar-google-calendar/

Bewerkt (31 oktober 2016 21:43) | text aangepast
Druppie

Druppie

• Lid sinds 19 oktober 2016
  • Berichten 8
  • Reputatie 0
  • 1 november 2016
  • 21:00

onder aan het artikel van de link hieronder staat het een en ander hoe je outlook in google calender kunt krijgen. constante syncronisatie moet je hebben of eenmalig een csv bestand toevoegen, heb het zelf nooit geprobeerd. https://androidworld.nl/nieuws/avb-hoe-krijg-ik-mijn-outlook-agenda-naar-google-calendar/
Beste gizmobinky,

Ik had gevraagd naar synchronisatie van de nieuwe Windows 10 Outlook-agenda.
De link geeft mogelijkheden die ik niet heb, waarschijnlijk gebaseerd op een oude versie.
Wel heeft Windows een calendar.ics bestand, kan Google daar niet iets mee?

Verwijderd_Account_47307

Verwijderd_Account_47307

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6516
  • Reputatie 250
  • 1 november 2016
  • 22:27

oke dat wist ik niet.

anders inloggen in een browser met je google account (calender) dan instellingen/agenda's en kies agenda's importeren en daar kun je dan weer een ical of microsoft bestand indeling selecteren.
kan het bestand niet gelezen worden zoek dan een of ander converteer program.

of klik hier over een uitleg hoe dat in zijn werk gaat en wat ik zo snel gezien heb kun je een ics bestand gebruiken.

op deze manier heb je geen constante sync, let daar wel op.

je weet toch wel dat het andersom wel werkt, de google calender syncen in microsoft calender, andersom is inderdaad een probleem.

anders even vragen bij tweakers daar hebben ze meer ervaring met windows.       https://tweakers.net/

edit: ik heb nog wel wat kunnen vinden een program genaamd sync2, daar moet je op den duur wel voor betalen, klik hier om naar die site te gaan.
ik zou echt niet weten hoe het werkt.

Bewerkt (1 november 2016 22:58) | extra info toegevoegd
Plantje

Plantje

• Lid sinds 03 augustus 2016
  • Berichten 38
  • Reputatie 0
  • 1 maart 2017
  • 13:35

Je kunt dus niet gewoon je Microsoft account aan de standaard mail, kalender en contactpersonen apps koppelen? Dat kan bij Microsoft dan weer wel. Daar kun je volgens mij een GMail account gewoon aan de apps hangen en dan krijg je automatisch de optie om bij nieuwe kalender items of contactpersonen te kiezen voor welk account je die wil aanmaken. En ik geloof dat mijn vriendin op haar S7 ook de Microsoft mail wel binnenhaalt op de standaard mail app.

Ik weet dat je Outlook kunt installeren op Android, maar ik vind die widget zo lelijk

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren