Naar content
Trending apps
  • Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OnePlus Nord N10 5G

• OnePlus Nord N100

• POCO X3

• Google Pixel 5

• Google Pixel 4a

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

boertje

boertje

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2010
  • 09:58

Ik ben opzoek naar een app welke de 3g verbinding logt.
Iemand die zoiets kent? Via de market vind ik nog niet echt wat, ook via google veel hits maar geen resultaat.

Waarom ik dat wil is omdat er ondanks dat roaming is uitgeschakeld ik een rekening kreeg van vodafone :confused:
Na contact waren ze bereid de helft van de rekening te betalen, men kon me alleen vertellen dat sommige toestellen daar last van hebben :eek:.
Het vreemde was ook dat er in 3 weken op 3 momenten een aantal mb was binnen getrokken.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 30 augustus 2010
  • 15:48

boertje;37650
Ik ben opzoek naar een app welke de 3g verbinding logt.
Iemand die zoiets kent? Via de market vind ik nog niet echt wat, ook via google veel hits maar geen resultaat.
Waarom ik dat wil is omdat er ondanks dat roaming is uitgeschakeld ik een rekening kreeg van vodafone :confused:
Na contact waren ze bereid de helft van de rekening te betalen, men kon me alleen vertellen dat sommige toestellen daar last van hebben :eek:.
Het vreemde was ook dat er in 3 weken op 3 momenten een aantal mb was binnen getrokken.

Heb al meerder vermeld op het forum om apndroid te gebruiken voor het uitschakelen van mobile internet.
Voor het loggen kan je bvb 3Gwatchdog gebruiken. Is gratis te downloaden in de market.
3G Watchdog - Android app on AppBrain

boertje

boertje

• Lid sinds 10 april 2010
  • Berichten 24
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2010
  • 17:01

Thanks, apndroid ken ik maar ik wil meer details van de verbinding weten welk ip adres / domeinnaam wordt er gebruikt. Om op die manier een beetje inzicht te krijgen welke apps er wanneer verbinding hebben gemaakt. 3g watchdog laat iig het verbruik zien dat is al iets

Toxic

Toxic

• Lid sinds 26 juli 2010
  • Berichten 109
  • Reputatie 0
  • 31 augustus 2010
  • 22:11

boertje;37698
Thanks, apndroid ken ik maar ik wil meer details van de verbinding weten welk ip adres / domeinnaam wordt er gebruikt. Om op die manier een beetje inzicht te krijgen welke apps er wanneer verbinding hebben gemaakt. 3g watchdog laat iig het verbruik zien dat is al iets/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Lijkt mij ook wel wat,soms zoek ik gewoon op whois e.d,maar dat gaat via de browser.
Maar een echte trace ip loggertje oid wil ik ook wel !

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren