Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

• Xiaomi Mi Note 10 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2016
  • 15:18

Enige weken geleden moest ik mijn telefoon resetten en weer opnieuw installeren.

Aangekomen bij Firefox (voor Android) vroeg hij ineens om mijn account te verifiëren via een toegestuurde e-mail. Tot zover nog niets vreemds maar dat ene e-mailtje moet nu nog steeds komen!
Het probleem is gewoon dat ik nu geen enkele bladwijzer kan opvragen op mijn telefoon. Maar wat wil nu het geval nu begint Firefox op mijn laptop (windows) ook al zo irritant te doen!

Dan zou je zeggen je neemt gewoon ff contact op met Firefox maar helaas via mail is men niet bereikbaar alleen via forums die, laat ik het voorzichtig zeggen, zo ontzettend rommelig is dat je en geen oplossing kan vinden en al helemaal niet je opmerking kan plaatsen in het juiste forum gedeelte.

Heeft een van jullie nog een idee?

Greetz,
Marc

Update: wanneer ik mij aanmeld met een @gmail.com adres is er geen probleem maar wanneer ik dat doe met mijn eigen domein zijn er problemen! Provider weet het niet.

Bewerkt (28 augustus 2016 15:51)
grotekipxl

grotekipxl

• Lid sinds 29 augustus 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2016
  • 22:30

Al geprobeert een nieuwe vertificatie mail opnieuw te laten sturen? zo niet zou ik het ook niet weten.

vanhulstmarc

vanhulstmarc

• Lid sinds 27 juni 2012
  • Berichten 177
  • Reputatie 0
  • 29 augustus 2016
  • 22:41

Probleem is inmiddels opgelost. Het probleem lag bij het spamfilter van mijn provider. Aangezien veel spammers gebruik maken van het mailadres eindigend op @amazones.com had ik deze geblokkeerd. Maar ipv dat Firefox een hele duidelijke verificatiemail stuurt krijg je er een met letters en cijfers en daar in duidelijke links naar een mogelijke spammail.

grotekipxl

grotekipxl

• Lid sinds 29 augustus 2016
  • Berichten 3
  • Reputatie 0
  • 30 augustus 2016
  • 10:13

Oke mooi dat het probleem is verholpen!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren