Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

Hessen

Hessen

• Lid sinds 27 augustus 2010
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 27 augustus 2010
  • 02:11

Mijn allereerste post op dit forum. Om te beginnen heb ik gezocht naar mijn probleem maar ik kon helaas niks vinden, en mijn excuses als dit topic niet op de plek staat waar hij hoort te staan.

Ik heb sinds afgelopen dinsdag eindelijk mijn Nexus One gekregen van Vodafone. Ik wilde al vanaf januari van mijn Touchpro (WinMo) af om hierna over te stappen op Android.. Een betere keuze had ik niet kunnen maken.

In ieder geval.. Na wat te spelen met het apparaat en Flash te downloaden en te installeren ben ik erachter gekome dat Flash helemaal niets doet bij mij. Geen 1 website die flash hoort te weergeven doet iets. Ik krijg alleen de melding dat ik flash 10.1 moet downloaden en installeren en/of dat ik niet de juiste plugins zou hebben.

Zoals ik al zei heb ik het apparaat goed en wel 3 dagen, ik heb geen idee wat het zou kunnen zijn.

Bewerkt (22 april 2013 12:36)
Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6162
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 27 augustus 2010
  • 09:00

Heb je Flash wel via de Market gedownload en geïnstalleerd? Anders zou ik het nogmaals downloaden (let erop dat je de goede download: Flash Player 10.1.92.8) en installeren. Zodra de installatie is voltooid kun je het toestel opnieuw opstarten om zeker te zijn dat alles goed is verlopen.
Het zou normaal gesproken namelijk wel moeten werken, heb het ook mijn Nexus One.

Lees ook dit topic als het werkt: Tip: Flash Player aanzetten alleen als je het nodig hebt

Scoop643

Scoop643

• Lid sinds 24 juli 2010
  • Berichten 62
  • Reputatie 0
  • 28 augustus 2010
  • 01:38

Ik heb ook een nexus one, en bij mij werkt het prima. Ik heb hem via de market binnen gehaald.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren