Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

karin.van.haecht

karin.van.haecht

• Lid sinds 28 januari 2018
  • Berichten 2
  • Reputatie 0
  • 28 januari 2018
  • 13:40

Hoi, heb mij ook speciaal geregistreerd om te reageren. Ook ik zoek Nederlandstalige informatie over Tasker en een handleiding. Dus hier ook interesse! ?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 28 januari 2018
  • 14:24

Nou, interesse genoeg lijkt me. Dus kom maar op met die handleiding…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 29 januari 2018
  • 14:33

Een oude post van 2016…Ik denk niet dat er starter er nu nog veel mee doet.

Nou ben ikzelf een Tasker gebruiker van af het moment dat Tasker uitkwam, denk zo'n 8 jaar geleden ofzo. En heb er dus ook al behoorlijk wat scripts mee gemaakt.

Nou heb ik niet de intentie om een Nederlandstalige website op te zetten als vertaling voor Tasker, maar ik wil best een helpende hand bieden aan diegene die een idee hebben en er niet goed uitkomen hoe dit in Tasker te implementeren.

Schrijf gewoon hier je bericht en wat je precies wil dat Tasker doet.
Ik probeer ook hier in dit topic de antwoorden te geven zodat wellicht meerdere mensen er iets aan hebben…of juist ideeen opdoen.

Samsung Galaxy S8+

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1426
  • Reputatie 70
  • 29 januari 2018
  • 16:48

Geweldig aanbod AVS! ?☺️ Ik heb geen concrete vraag over wat ik Tasker wil laten doen, aangezien ik niet wat het allemaal wel of niet kan. Vandaar dat een Nederlandse handleiding me zo handig lijkt. Het hoeft trouwens ook geen website te zijn, een handleiding hier op AW zou ook helemaal geweldig zijn…

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Tombonen

Tombonen

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2018
  • 01:10

Hoi allemaal, 

Gezien de reacties zal ik kijken of ik op korte termijn kan starten met een Nederlandse uitleg van Tasker. 

Ben er nog wel mee bezig dus, AVS 
Maar ik ben geen expert ofzo. Zo weet ik weinig van scripts schrijven bijvoorbeeld. Dus op dat gebied is alle hulp welkom. 

Is er dan met name behoefte aan een uitleg hoe Tasker werkt of meer wat voor zaken (voorbeelden/projecten)  je er mee kan doen? Dan kan ik bepalen hoe ik moet beginnen 

Met vriendelijke groet,
Tom

AVS

AVS

• Lid sinds 02 oktober 2009
  • Berichten 9893
  • Reputatie 0
  • 30 januari 2018
  • 07:25

Hoi Tom,

Misschien kunnen we er samen wat van maken.
Een complete vertaling maken is wel even wat werkt maar tís wel te doen.
Als je in Tasker bij de helpfunctie zegt dat je alle hulp niet online wil zien maar lokaal, dan download Tasker de gehele set met commando's e.d. naar je toestel in html vorm.
Feitelijk heb je dan alle teksten en is het alleen nog maar vertalen naar het Nederlands.

Dan zouden we nog iets moeten bedenken waarop je de vertaling van alles kunt aanbieden aan een ieder hier die er interesse in heeft

Samsung Galaxy S8+

vanisch

vanisch

• Lid sinds 19 juni 2018
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2018
  • 08:13

Daar heb je gelijk in Dil ik zie dat namelijk zelf ook zo ..ik heb Tasker al een hele tijd en wilt het graag gebruiken maar het lukt me niet helaas ..met task taken dus kan ik wel overweg maar dat is het dan ook ..zou graag wat meer willen weten en zeker met betrekking tot een profile ..als er liefhebbers zijn wil ik wel een groep aanmaken op facebook voor Tasker ..mvg 
Vanish

Patrick

Patrick

• Lid sinds 14 januari 2009
  • Berichten 6176
  • Reputatie 180
  • AdminAdmin
  • 19 juni 2018
  • 08:28

…als er liefhebbers zijn wil ik wel een groep aanmaken op facebook voor Tasker ..mvg  Vanish

Waarom op Facebook en niet hier op het forum?

Tombonen

Tombonen

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 19 juni 2018
  • 09:19

Ik heb het de afgelopen tijd nogal druk gehad, vandaar nog niet gestart. Mogelijk dat het binnenkort wat rustiger wordt en ik dan een begin kan maken. Zou wel fijn zijn om wat concrete punten te hebben van wat jullie graag willen weten. Bijvoorbeeld over profiles zoals vanisch noemt.

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren