Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Tombonen

Tombonen

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2016
  • 02:24

Hallo allemaal,

Ik maak al geruime tijd gebruik van Tasker. Iedere keer als ik hiervoor nieuwe informatie of inspiratie zoek, ben ik aangewezen op (vrijwel alleen) Engelstalige sites/forums/artikelen. Nu is dit vaak geen probleem, maar (mede vanwege hoe uitgebreid Tasker is) is het soms lastig te volgen in het Engels. Daarnaast zijn er natuurlijk ook mensen die niet (of in ieder geval niet goed genoeg) de Engelse taal beheersen.

Ik ben dan ook benieuwd in hoeverre er interesse is in een Nederlandstalige website waarop Tasker wordt uitgelegd (zowel de basis als het meer gevorderde werk), inclusief een forum waarop bijvoorbeeld tips & trucs en eigen creaties gedeeld kunnen worden, om zo de toegankelijkheid van de app te vergroten?

Ik hoor graag hoe jullie hier over denken!  

Met vriendelijke groet,
Tom

GerKuijn

GerKuijn

• Lid sinds 01 december 2015
  • Berichten 861
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2016
  • 20:26

heel graag Nederlandse tutorials!

GerKuijn

Tombonen

Tombonen

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 18 februari 2016
  • 23:13

Hoi GerKuijn,

Op welk 'niveau' zou jij deze tutorials graag zien? Hoe vaardig ben je al met Tasker op het moment?

Met vriendelijke groet,
Tom

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 861
  • Reputatie 0
  • 19 februari 2016
  • 08:33

eum tja was is vaardig he…

maar begin maar gwn bin het begin.

GerKuijn

GerKuijn

GerKuijn

• Berichten 861
  • Reputatie 0
  • 26 februari 2016
  • 20:19

Komen er nog tutorials?

GerKuijn

Tombonen

Tombonen

• Lid sinds 07 mei 2015
  • Berichten 9
  • Reputatie 0
  • 7 maart 2016
  • 16:58

Komen er nog tutorials?
Aangezien ik nog maar 1 reactie heb ontvangen en er wel een hoop werk in gaat zitten, lijkt mij dat op dit moment niet in verhouding. Als je (min of meer) gerichte vragen hebt kun je ze natuurlijk altijd stellen!

Ruud

Ruud

• Lid sinds 10 december 2008
  • Berichten 1641
  • Reputatie 50
  • 8 maart 2016
  • 09:12

Denk eerlijk gezegd dat er veel interesse voor is en dat er veel mensen geïnteresseerd raken voor Tasker met een handige gids. Je hebt gelijk, dit is wel veel werk! Uiteraard kan ik op onze sociale kanalen er wel wat aandacht aan besteden om er meer ruchtbaarheid aan te geven! 

Wil je er even over sparren, stuur me maar een PM!

Uhmmmm…. Android?

Tucker

Tucker

• Lid sinds 15 februari 2012
  • Berichten 1427
  • Reputatie 70
  • 8 maart 2016
  • 11:53

Ik heb ook best interesse, maar het lijkt inderdaad erg ingewikkeld allemaal. Een goede gebruiksaanwijzing zou dus heel zinnig zijn. Er zijn vast veel mensen zoals ik, die de app waarschijnlijk zouden gebruiken als het wat inzichtelijker en gebruiksvriendelijker uitgelegd zou worden.

Galaxy S5 stock v4.4.2
Galaxy S5 mini stock v4.4.2
Galaxy Tab 3 10.1 wifi stock v4.2.2

Yobachi

Yobachi

• Lid sinds 01 september 2014
  • Berichten 7
  • Reputatie 0
  • 9 maart 2016
  • 04:43

Ook mij lijkt het super om Nederlandstalige informatie te lezen over Tasker. Juist het gebrek aan goede Nederlandstalige uitleg weerhoud mij ervan om Tasker te gebruiken, ookal heb ik het wel aangeschaft.

Op dit moment gebruik ik uit pure armoe dan ook het simpelere maar tevens beperktere Automate.

Dus hop, klim in de pen en ga ervoor xD

Joop

Dil

Dil

• Lid sinds 20 december 2017
  • Berichten 1
  • Reputatie 0
  • 20 december 2017
  • 04:28

Er zijn heel veel mensen geïnteresseerd. Ik zag dit als buitenstaander voorbij komen, en wilde reageren. En daarvoor moest ik me hier eerst registreren. Mensen willen meestal niet registreren voor 1 antwoord. Ik denk dat hier het probleem is. Ik kwam hier omdat ik Tasker Nederlands in Google typte.

Ik ben ook redelijk een beginner. Ik ben nu aan het kijken of ik een button (in een scène) kan maken waarmee ik de WiFi een kwartier lang kan uitschakelen. (Whatsapp-regen zodra ik de eerste hap in mijn diner zet).

Ik hoop dat je een begin maakt. Deel dan even op Facebook en je zult veel aanhangers krijgen. Steeds meer mensen ontdekken Tasker.

Bewerkt (20 december 2017 04:30) | Typefoutje

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren