Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

Jasper

Jasper

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2010
  • 14:34

Sinds ik mijn Hero eerst met froydVillain en nu VillainROM 12 heb geflashed lijkt het erop dat WaveSecure mijn toestel niet meer wil herkennen.

Ik heb zoals velen hier, een gratis account gekregen toen WaveSecure Android nog in zijn beta-periode zat. Deze account is enkel voor dit toestel, en niet over te dragen.

Bij het installeren van WaveSecure geef ik mijn nummer in ter verificatie, waarop ik normaal altijd de kans kreeg om mijn pin in te geven.

Nu krijg ik de kans dus niet om mijn Pin in te geven, maar kan ik enkel een nieuwe account maken, die dan na de 7daagse trial vervalt. Ergens is mijn gsm-nummer dus niet meer gelinkt aan die account.

Ik kan nog steeds inloggen via de site van Wavesecure met mijn gsm-nummer en pin, dus dat is het probleem niet.

EDIT: Ik zie net dat je “Disconnect” kan doen, bvb wanneer je een upgrade doet van firmware, of wanneer je van toestel wisselt…. Lijkt me de oplossing, maar ben toch een beetje terughoudend omdat ik met die gratis account zit en dus zeker wil zijn. (Mijn sms backups etc)

Iemand enig idee?

Bewerkt (22 april 2013 12:35)
RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 22 augustus 2010
  • 20:42

Hier liep ik gister ook tegen aan na het flashen van FroydVillain. Gelukkig had ik nog een Titatnum backup van mijn vorige installatie. Ik heb toen alleen een data restore van WaveSecure gedaan. Toen kon ik weer gewoon ingelogen.

Jasper

Jasper

• Lid sinds 13 juni 2010
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 23 augustus 2010
  • 11:37

Ik heb dus een disconnect gedaan. WaveSecure opnieuw geïnstalleerd -> registreren met 2 keer de Pin van mijn gratis account (dus eerst zogezegd een nieuwe pin aanmaken en dan bevestigen.)

Werkt nog steeds, SMS backup net gedaan, tracking werkt..

WaveSecure ftw

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren