Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

fgh77

fgh77

• Lid sinds 23 maart 2015
  • Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2015
  • 03:44

Ik wil mijn huidige Android versie 4.4.2 upgraden, omdat ik een software probleem heb. Ik wil echter mijn chats met inhoud van Whatsapp niet verliezen. Als ik nu een fabrieksreset doe, blijven dan alle chats met inhoud bewaard op de telefoon of niet? Whatsapp maakt nu steeds een backup op de telefoon; zitten in dat bestand ook alle foto`s en video`s in?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 29 oktober 2015
  • 11:47

ik weet niet welk merk telefoon je hebt maar over het algemeen bij een factory reset wordt alles gewist.

je kunt wel eesrt een backup maken in whatsapp vervolgens je telefoon aansluiten op een computer en de hele map whatsapp kopiëren naar je computer en na de reset dan weer terug kopiëren naar je phone om daarna whatsapp te instaleren en bij het openen ziet whatsapp de backup die je dan vervolgens weer terug kunt zetten.

op deze manier doe ik het altijd, ik moet er wel bij vermelden dat heel soms hij niet alle foto's en video's terug zet, waar dat aan ligt ik zou het niet weten.

foto's en video's enz… staan in de map whatsapp/media.

je zou het ook kunnen proberen met dit appje hier vink alles aan wat je wilt bewaren/backuppen gaat hij uploaden naar google drive en zet het terug na een reset.

Bewerkt (29 oktober 2015 12:00) | link toegevoegt
fgh77

fgh77

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 29 oktober 2015
  • 18:58

Ik heb een Samsung Galaxy S4. Ik zal in ieder geval voor de zekerheid de hele Whatsapp map overzetten naar mijn PC.

fgh77

fgh77

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 18:31

Ik heb de hele map van Whatsapp overgezet op mijn PC, maar ik krijg de oude chats niet meer terug nu ik Whatsapp opnieuw heb geïnstalleerd.
Ik heb op de site van Whatsapp zelf gekeken, maar het lukt mij gewoon niet om de oude chats terug te zetten. Wie kan mij helpen?

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6518
  • Reputatie 250
  • 2 november 2015
  • 18:40

eerst de map whatsapp terugzetten op dezelfde plek waar je hem vandaan gehaald/gekopieerd hebt niet in een map plaatsten en op de root van je toestel en dan pas whatsapp installeren, die volgorde aanhouden anders lukt het niet.

en er mag niets geen enkel bestand achterblijven van whatsapp als je hem verwijderd hebt, en als er niets meer opstaat dan pas de map whatsapp terug kopieren naar je telefoon en dan pas whatsapp vanuit de playstore downloaden en installeren.

heb net nog even geprobeerd en geen probleem, dus ergens doe je iets verkeerd.

"/>

"/>

Bewerkt (2 november 2015 19:00) | screenchot toegevoegt
fgh77

fgh77

• Berichten 17
  • Reputatie 0
  • 2 november 2015
  • 19:06

Ik heb mij inderdaad niet aan de volgorde gehouden. het is mij nu wel gelukt. Bedankt!

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren