Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Microsoft Surface Duo

• OnePlus 7T Pro

• Nokia 7.2

• Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

edewaele

edewaele

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 28 juli 2015
  • 18:34

Geachte forum leden.
Ik heb op mijn laptop route.nl staan voor routes te maken dat gaat allemaal goed als ik een route af heb sla ik deze op
dat gaat ook maar nu wil ik van deze opgeslagen route een GPX bestand maken en dit lukt mij niet Er staat een knop op het scherm om een GPX route asl GPX op te slaan op je comp maar als ik deze gebruik dan gebeurd er niets hij slaat de route niet op en ik krijg ook geen foutmelding ER verschijnt we een popup voor op te slaan dat hij bij downloads zou moeten staan maar er staat niets ??
wie weet wat ik verkeerd doe
wie helpt mij dit op te lossen of wie gebruikt dit programma ook als GPX op te slaan??
e de waele

jelleruben

jelleruben

• Lid sinds 04 september 2010
  • Berichten 463
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2015
  • 11:39

Als eerst, het zou fijn zijn als je ook leestekens gaat gebruiken, leest wat makkelijker.

Terug te komen op je vraag, is er niet ergens een instelling menu of scherm, waar je het pad waar het download pad aan kan passen? Een alternatieve locatie. Misschien is die wel anders ingesteld.

Wat je anders ook kan doen is het zoeken naar *.gpx op je computer. Wie weet wordt hij wel gevonden.

Samsung S2
Samsung S4 (geroot)
Samsung Note 4
Samsung Tab 10.1
Samsung Tab 3 8.0 (geroot)

edewaele

edewaele

• Lid sinds 21 december 2013
  • Berichten 152
  • Reputatie 0
  • 29 juli 2015
  • 11:57

Ik hen na het downloaden al gezocht naar een gpx bestand op heell mijn comp maar hij staat er nergens tussen.De popup zegt alleen dat ik het bestand terug kan vinden bij de download map. Maar dat is niet zo Hij meld verder nites. Hij vraagt ook nergens naar een map of iets anders

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren