Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

• Xiaomi Mi 9T

• Huawei P30 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

superpeter

superpeter

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 22 juni 2015
  • 19:56

hallo allemaal.

ik heb op men windows 8.1 2 in een bluestacs geïnstalleerd.
omdat ik naast windows er ook een paar android app's op wil gebruiken.
daarbij zijn ook aps die graag gebruik maken van gps.
nu zit er in mijn tablet gelukkig gps maar ik vraag me even af of die ook egt onder bluestacs kan werken en gebruikt kan worden.
en zo ja of iemand weet hoe?
men tablet is een Toshiba tablet pc: Tablet WT10-A-103 3735-2-32
hopelijk kan iemand me zegen of en zo ja hoe ik de gps ook onder bluestacs kan gebruiken.

groeten en alvast bedankt: peter

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 29 juni 2015
  • 16:13

Hallo Peter,

Ik heb zo´n beetje alle virtuele Android systemen geprobeerd en dus ook Bluestacks. Bluestacks heb ik inmiddels verwijderd aangezien die ongevraagd programma´s installeerde. Ook vond ik het teveel op gamen gericht terwijl ik niet game. Dus ik weet niet of GPS kan werken op Bluestacks. Ik gebruik nu al een aantal maanden een andere emulator, Andyroid. Ik kan bevestigen dat GPS werkt bij Andyroid, het is gewoon een erg complete emulator. Het is wel nodig om de compklete FAQ te lezen, anders ga je sowieso tegen problemen aan lopen. Het is nog in Beta fase maar voor mij is het zeker de beste emulator

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

superpeter

superpeter

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2015
  • 16:42

heel erg bedankt.
als u me een link kan doen naar de faq en eventueel de maker van het betreffende programma zodat ik hem kan downloaden dan heeeeeeeeel graag.
en ga ik er meteen naar kijken.
want naast dat bluestacs egt op gamers gericht is is het qua pc belasting van zich zelf al erg zwaar dus andere opties bekijken is zeker een idee en daarom wil ik zeker uw optie bekijken.

groeten: peter

superpeter

superpeter

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 29 juni 2015
  • 16:49

ik heb hem denk ik al ge vonden ook
bedoelt u deze: http://www.andyroid.net/

booyb

booyb

• Lid sinds 05 maart 2012
  • Berichten 330
  • Reputatie 60
  • 29 juni 2015
  • 17:30

Ja, dat is de goede. Zoals eerder gezegd is het belangrijk om de FAQ door te lezen, anders ga je sowieso problemen ondervinden. Het is wat lastiger opzetten dan Bluestacks maar het is sowieso een betere en completere emulator

Elke maandag support leveren op het forum van androidworld. Heb ik geholpen? Een +1 wordt gewaardeerd

superpeter

superpeter

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 30 juni 2015
  • 21:35

als eerste ga ik bevestigen dat hij beter is als bluestacks.
want bij hem kan ik hem ook de andy vm op de sd kaart laten zetten.
daarnaast heb ik gewoon de vrij opslag van de sd kaart tot men beschikking76uio en niet maar 8 gig (wat bleustacks dus wel heeft)
hij werkt naar zig laat aan zien in eerste instantie perfect.
egter 1 ding werkt ook bij andyroid.
namelijk de gps.
ik weet wel zeker dat er gps in zit.
voor het gemak maar even een linkje naar de tablet/leptop waarop andyroid staat.
http://www.centralpoint.nl/tablets/toshiba/toshiba-tablet-wt10-a-103-3735-2-32-art-pdw0be-00g00jdu-num-3532105/?ref=1&utm;_source=tweakersnet&utm;_medium=cpc&utm;_campaign=tweakersclick
ook zal ik een fotootje doen waarin de gps recyver staat.

Bijlage:

superpeter

superpeter

• Lid sinds 30 juli 2013
  • Berichten 50
  • Reputatie 0
  • 1 juli 2015
  • 12:45

booyb heel erg bedankt alvast.
ook gps werkt nu deels.
ik zeg bewust deels want ik zie windows een melding geven dat de locatie services is gebruikt.
en programaas als buienradar en regenallaarm geven ongeveer de goede plek aan.
maar start ik bv tomtom of gps test dan doen ze het nog niet.
het lijkt er dus op dat bij het starten hij even kijkt waar ik ben en die gegevens gebruikt maar hij ze dan verder dus niet update als ik me verplaats.
bij windows pc-instelinge/privacy/locatie staan wel een aantal aps die toegang hebben ge kregen van mij maar daarbij staat geen andyroid dus die kan ik niet goed keuren want ik denk dat dat namelijk het probleem is dus hopelijk kan iemand me dar nog bij helpen

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren