Naar content
Trending apps
  • Google Meet

• Google Duo: videogesprekken van hoge kwaliteit

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger: gratis sms'en en videobellen

Trending games
  • Fortnite

• Minecraft Earth

• Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

Trending smartphones
  • Huawei P30 Pro New Edition

• OPPO Find X2 Pro

• Nokia 8.3

• Samsung Galaxy A51

• Poco F2 Pro

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

RunaR

RunaR

• Lid sinds 09 augustus 2010
  • Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 12 augustus 2010
  • 22:21

Graag wil ik even mijn eigen app onder de aandacht brengen. Hij staat sinds eind vorig jaar al in de Market en er zijn regelmatig updates verschenen.

Meer info op RegenDetector.nl

RegenDetector

Een homescreen widget die laat zien wanneer het gaat regen. Je kan ook een melding in de statusbalk laten verschijnen en een alarm af laten gaan. De melding kan je bijvoorbeeld 5 minuten voor een bui laten gaan. Je kan de widget instellen als een shortcut naar een andere weer app. Er is support voor Buienradar en Buienradar V2, Rainy Days, Het Weer, Buienalarm of 2 zelf te kiezen apps. Er is een keuze uit vier verschillende widgets. RegenDetector laat ook zien of er een weerwaarschuwing of een weeralarm is.

855 856

Een kort overzicht van de funkties van RegenDetector:
http://www.youtube.com/watch?v=LflBIagU0hM

com.runar.RegenDetector
RegenDetector - Cyrket
market/search?q=pname:com.runar.RegenDetector

RegenDetector Donatie (€0,99)

De donatie versie bevat de zelfde functionaliteit. Door deze te kopen bedank je de ontwikkelaar voor de vele uren werk en jouw droge kleren.

com.runar.RegenDetector_donate
RegenDetector Donatie - Cyrket
market/search?q=pname:com.runar.RegenDetector_donate

Ik hoor graag jullie opmerkingen, vragen, suggesties e.d.

Bewerkt (22 april 2013 12:33)
i_like_android

i_like_android

• Lid sinds 11 juli 2009
  • Berichten 2497
  • Reputatie 10
  • 13 augustus 2010
  • 20:32

Kga deze direct eens testen. Screens zien er elk geval goed uit.

RunaR

RunaR

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 21:56

Ben benieuwd naar je bevindingen.
Voor de belgen die de Plus versie willen hebben, stuur me een PM of een email via de gewone versie. Het kan dan ook via PayPal geregeld worden.

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 13 augustus 2010
  • 22:30

Even kritische vraag. Wat voor voordelen heeft deze app op de supported apps? Ik zelf gebruik Buienalarm en krijg mooi van te voren te weten of het bij mij in de buurt gaat regen of niet. Wat zou deze dan nog beter doen? Ik weet er zijn genoeg concurrerende apps, maar deze kan gebruik maken van Buienalarm, RainyDays? Schiet je weinig mee op aangezien ze allebij hun info van Buienradar afhalen.
Dan haalt jou app info van Buienalarm die weer haar info van Buienradar afhaalt?
Ik wil het niet afkraken, zeker niet, ben blij met Nederlandse developers. Ik heb de app zelf ook niet geprobeerd (ben k nu te lui voor) dus misschien kan ik compleet fout zitten?

RunaR

RunaR

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2010
  • 08:21

Laten we zeggen dat RegenDetector de inspiratiebron is geweest van Buienalarm (Android Software & Discussie - Deel 3 - Android Based Mobiles - GoT).
Franklin heeft dat goed opgepakt en het resultaat is twee verschillende apps die ongeveer het zelfde kunnen met een andere aanpak.
Ik heb ze een tijdje naast elkaar gedraaid, allebei met de default instellingen. Regenalarm wil wel eens een klein buitje missen. Komt door de lagere update frequentie, die wel instelbaar is.

Een voordeel van mijn app is dat de wigdet ook als shortcut werkt voor andere apps. Je verlies dus eigenlijk geen ruimte op je homescreen.
Rainy Days is meer een tegenhanger van Buienradar, dan van Regenalarm en RegenDetector. Die geeft alleen jouw positie op een kaart, geen prognose voor jouw locatie in een grafiek en geen alarm. Ideaal dus om naar door te linken als je meer wilt weten over de bui die er aankomt. Doorlinken naar Buienalarm komt nog uit de tijd dat Buienalarm geen widget had.

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 14 augustus 2010
  • 17:33

Ah inderdaad, ik zie het. Maar dan heb je wel wat mis gedaan met de marketing van je app? Want BuienAlarm zelf is nogal aardig populair dacht ik. Veel mensen hebben die app, terwijl die van jou er eerder was en het zelfde kan.
Klopt niet helemaal.

franklin

franklin

• Lid sinds 08 maart 2010
  • Berichten 87
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:33

Ik denk dat het punt is dat RegenDetector voorheen geen notificaties gaf voor regenbuien. Dat was ook de reden dat ik met Buienalarm ben begonnen destijds.

Na Buienalarm zijn er op het iPhone-platform ook apps gekomen met dezelfde functionaliteit, zoals Plu en Regenalarm, en nu heeft RegenDetector dus ook notificaties.

Leander

Leander

• Lid sinds 29 juli 2010
  • Berichten 279
  • Reputatie 0
  • 15 augustus 2010
  • 16:55

franklin;33916
Ik denk dat het punt is dat RegenDetector voorheen geen notificaties gaf voor regenbuien. Dat was ook de reden dat ik met Buienalarm ben begonnen destijds./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Na Buienalarm zijn er op het iPhone-platform ook apps gekomen met dezelfde functionaliteit, zoals Plu en Regenalarm, en nu heeft RegenDetector dus ook notificaties./cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/smile.png" />

Ah vandaar.. Naja in ieder geval een goeie zet van je/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" /> Toch aardig populair die app en is ook aardig nauwkeurig/cdn2.androidworld.nl/b4c9f3af9a/static/djangobb_forum/img/smilies/wink.png" />

RunaR

RunaR

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 17 augustus 2010
  • 11:49

Ik heb net een versie v1.06 in de market gezet.

256

In RegenDetector Plus is een extra grote widget toe gevoegd (2x2 cells).
Er zijn wat kleine bugs gefixed en meldingen worden nu ook vanzelf op geruimd na een bui.
De shortcut functie werkt nu ook voor Het Weer Pro.

Bewerkt (22 april 2013 12:34)
RunaR

RunaR

• Berichten 214
  • Reputatie 0
  • 2 september 2010
  • 20:27

Androidworld.nl was zo vriendelijk een review te doen van RegenDetector:
http://www.androidworld.nl/41542/video-review-blijf-de-regen-voor-met-regendetector/
YouTube - Androidworld.nl: RegenDetector

Gisteren is ook versie 1.07 verschenen. Hier in is een data ververs optie aangebracht. Als je op de grafiek klikt wordt alle data opnieuw geladen.

Bewerkt (22 april 2013 12:37)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren