Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Dr. Mario World

• Harry Potter: Wizards Unite

• Breaking Bad: Criminal Elements

• The Elder Scrolls: Blades

• Ghostbusters World

Trending smartphones
  • Xiaomi Mi 9T Pro

• Samsung Galaxy Note 10 Plus

• ASUS ZenFone 6

• OnePlus 7 Pro

• Google Pixel 3a XL

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab S6

• Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

arjan_de_jong

arjan_de_jong

• Lid sinds 05 april 2009
  • Berichten 36
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 07:31

Ziet er allemaal veel belovend uit!

Het is mij alleen nog niet duidelijk of je nu met deze de grens over kan zonder dat je online moet blijven. is er iemand die dat eens kan proberen?

Bewerkt (16 april 2009 07:31)
MeneM

MeneM

• Lid sinds 25 maart 2009
  • Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 10:17

Wisepilot heeft zeer zeker een dataverbinding nodig om kaart gegevens te downloaden.

Alhoewel ze dit heel knap hebben opgelost (volgens mij sturen ze alleen vector informatie door.) en werkt het heel snel.

Maar in het buitenland ben je gewoon veel geld kwijt aan elke KB die je gebruikt. Ik zou voor het buitenland een systeem met kaarten erbij gebruiken.

Dat is dus Tomtom en ???

Bewerkt (16 april 2009 10:17)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 10:48

Dat vind ik voor $99 dan weer een groot nadeel, dat je in het buitenland kaarten moet downloaden. Met 8 GB aan SD mag dat best van tevoren worden opgehaald (ter vergelijking: TomTom-kaarten van Europa zijn in totaal ca. 2,5 GB).

Bewerkt (16 april 2009 10:48)
MeneM

MeneM

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 10:55

Daarom twijfel ik inderdaad..

Maar tegelijkertijd: je krijgt ook file info, alle flitspalen. de allerlaatste kaarten die beschikbaar zijn. Allerlei abonnements voordelen dus.

Bewerkt (16 april 2009 10:55)
Ippe_Ziepe

Ippe_Ziepe

• Lid sinds 31 maart 2009
  • Berichten 297
  • Reputatie 0
  • 16 april 2009
  • 11:00

Zou fijn zijn als er een optie is om voor vertrek buitenlandse kaarten te laden.

Kan WisePilot dat? Vrees van niet he?

Bewerkt (16 april 2009 11:00)
knutsel

knutsel

• Lid sinds 08 februari 2009
  • Berichten 53
  • Reputatie 0
  • 17 april 2009
  • 16:51

Het is een super programma , alleen als je van de route afwijkt dan pas laadt hij heel snel een nieuwe kaart in . en herberekenen gaat ook vlot.

Inderdaad vind ik dat wel ze moeten komen met dit systeem op een SD
kaart.

Wel is het nu zo dat ik via wifi thuis (haarlem) de route naar nieuw-vennep had gekozen , en reed zoals hij van te voren aangaf, hij geen enkele keer een andere kaart hoefde te laden , en dus geen internet verbinding nodig had. Ik had wel een aantal opties uitgezet waarvan ik het vermoeden had dat dit waarschijnlijk internet zou vragen . Snelheidmeters gaf hij in geluid en visueel aan , aan maar roodlicht flitser evt gecombineerd met snelheid was alleen visueel zichtbaar.

ben ook erg benieuwd wanneer dit op een SD kaart kan . en zal het dan ook zeker aanschaffen. (maar wel als hij dan 100% stand alone werkt)

Bewerkt (17 april 2009 16:51)
Ceased2be

Ceased2be

• Lid sinds 02 februari 2009
  • Berichten 124
  • Reputatie 0
  • 18 april 2009
  • 14:52

Met de laatste versie van AndNav kun je de kaarten preloaden op de SD en via de site van AndNav kun je zelfs complete tilesets voor Europa downloaden waardoor het dataverkeer tot een minimu beperkt blijft.

Wisepilot heb ik afgelopen week ook een aantal keren geprobeerd en de vector-based navigatie vind ik wel cool gedaan maar voor het geld wat ze ervoor vragen koop ik wel een losse TomTom.

Bewerkt (18 april 2009 14:52)
MeneM

MeneM

• Berichten 49
  • Reputatie 0
  • 18 april 2009
  • 20:56

Ceased2be
<snip>
Wisepilot heb ik afgelopen week ook een aantal keren geprobeerd en de vector-based navigatie vind ik wel cool gedaan maar voor het geld wat ze ervoor vragen koop ik wel een losse TomTom.

Mee eens, na het voor de volle vijf dagen elke dag geprobeerd te hebben blijft bij het gevoel dat ik toch liever mooie en strakke kaarten voor mijn neus zie.

Het is gewoon te karig…

De software heeft ook de neiging mij en mijn auto, toch zeker zo'n 1000 kilo aan astra ijzer binnen no-time te transporteren naar, niet alleen de andere weghelft (U moet keren!!) maar zo sta ik opeens in een meer, of een andere stad…

Grappig, de eerste keer, maar daarna wil steeds de Tomtom pakken om ze met het beeldscherm naar elkaar te zetten zodat TT wisepilot wat kan leren….

Bewerkt (18 april 2009 20:56)
maus010

maus010

• Lid sinds 10 maart 2009
  • Berichten 278
  • Reputatie 0
  • 20 april 2009
  • 12:37

Ik heb hem nu ook 5 dagen geprobeerd.
Ziet er op het eerste gezicht goed uit. Duidelijke menu's en heldere (iets te heldere) kaarten.

Op de snelweg gaat het allemaal goed. Alleen als ik een wijk binnen rijd, dan gaat het mis. De aanwijzingen komen steeds iets te laat. Omdat je in woonwijken niet echt veel rechte wegen hebt maar meer bochten kort achter elkaar.
Ook had ik geen stemgesproken aanwijzingen terwijl dit wel aan stond in mijn instellingen. Misschien door de 5 dagen trail???

Verder is Wisepilot best accuraat. Ik heb hem naast mijn tomtom gehouden en het scheelde slechts 1km per route en 1min reistijd.

Voor het geld hou ik liever mijn tomtom.

Bewerkt (20 april 2009 12:37)
Erik

Erik

• Lid sinds 29 januari 2009
  • Berichten 307
  • Reputatie 0
  • 28 april 2009
  • 20:25

Heb gisteravond de trial gedownload en vandaag even van werk naar huis geprobeerd ( 5 minuten met de auto…).
Snelle fix en werkt onverwacht goed.
Alles ziet er wel sober uit. alles grijs en de wegen wit…
Maar alles wat je nodig hebt zit erop.
Moet wel zeggen dat ik het niet makkelijk vind, is de route instellen.
Ben even anders gereden dat ie aangaf en gaat erg snel herberekenen. Top!!
Heb Wisepilot dus nog niet uitvoerig getest maar wat ik nu gezien heb vind ik € 100.- teveel voor wat je krijgt.
McGuider heb je voor € 79,-…. Oké oké, die is nog niet te krijgen voor Android

Conclusie…. een 7

Bewerkt (28 april 2009 20:25)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren