Naar content
Trending apps
  • Inbox by Gmail

• Maps: Navigatie en OV

• WhatsApp Messenger

• Messenger

• Facebook

Trending games
  • Ghostbusters World

• Asphalt 9: Legends - 2018’s New Arcade Racing Game

• Pokémon Quest

• PUBG Mobile

• Super Mario Run

Trending smartphones
  • ASUS ZenFone 6

• OPPO Reno 10x Zoom

• OnePlus 7 Pro

• Xiaomi Mi 9

• Samsung Galaxy S10 Plus

Nieuwste tablets
  • Samsung Galaxy Tab A 10.5

• Samsung Galaxy Tab S4

• Samsung Galaxy Tab S3 9.7

• Asus Zenpad 3S 10

• Sony Xperia Z4 Tablet

HH

HH

• Lid sinds 07 november 2014
  • Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 16:17

Wie-o-wie weet of je de oude - van vóór 6 november - Gmail-app kunt terugzetten?
Sinds gisteren opeens een nieuwe variant van Gmail.
Ongeloof onduidelijk en ik mis héél véél.

Bij al mijn emails zijn nu geen foto's meer te zien van mijn contacten (of onze eigen plaatjes), maar bolletjes met een letter.
Hierdoor kun je niet snel meer zien wie je heeft gemaild en of je al hebt beantwoord.
Voorheen werd het vierkante fotootje in tweeën gesplitst als je had geantwoord: foto van je contact / foto van je eigen account.

Zo ook alle accounts.
Alleen - veel dezelfde kleuren - gekleurde bolletjes, zonder letter of aanduiding.
Bovendien kun je niet zien in welk account je bezig bent, want het staat er niet boven als je het hebt geopend.

Emails komen niet aan…
Terwijl ze op de PC al 3 uur binnen zijn.
Per toeval ontdekte ik dat.

Ik heb géén Google profiel, wil ik ook niet, maar bij alle accounts heb ik accountfoto's aan staan.
Ik zou dus iets willen zien…

Bovendien slurpt hij stroom.
Ik gebruikte vandaag mijn GSM niet en normaal zit hij rond een uur of drie op 90%, nu opeens op 68%!

Wie de oplossing heeft…graag.
Als ik terug kan naar de vorige versie, dan nog liever.

Dit is een waardeloze app.

Bewerkt (7 november 2014 16:31) | tekst leesbaar gemaakt
redbulletnl

redbulletnl

• Lid sinds 02 september 2011
  • Berichten 2991
  • Reputatie 60
  • 7 november 2014
  • 16:32

Ik weet niet of er iets fout ging bij het maken van het bericht maar er stonden om verschillende vreemde plaatsen tekst dik gedrukt, deze heb ik verwijderd. Als je dit zelf hebt gedaan a.u.b. niet meer doen op deze manier.

gizmobinky

gizmobinky

• Lid sinds 18 april 2012
  • Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 7 november 2014
  • 19:07

wat je kunt doen is de huidige gmail app verwijderen van je toestel en download hier een van de vorige versies zet onbekende bronnen aan in instellingen/beveiliging en instaleer de gmail apk die je gedownload hebt.

als je een eindje naar beneden scrolt op de pagina staan nog oudere versies van gmail.

zorg wel dat je apps automatisch bijwerken uit hebt staan in de playstore.

Bewerkt (7 november 2014 20:34) | beveiliging aan toe gevoegd
HH

HH

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 7 november 2014
  • 20:17

Beste Gizmobinky,

TOP!
Het is gelukt.
Wel even prutsen want ik ben een beginner

Ik heb de automatische updates altijd al uitstaan, maar dacht; ‘Ach Gmail, zou wel verbetering zijn.’
Daarom had ik geüpdate.
Dat was dus de laatste keer.

Hartelijk dank voor je oplossing!

Met vriendelijke groet,
HH

HH

HH

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 10:57

Beste Gizmobinky,

Ik dàcht dat het gelukt was…
Maar schijnbaar zit er nog een versie tussen de laatste die op de site staat die je hebt opgegeven en de nieuwste.

Ik kan nu n.l. geen gekleurde teksten meer in gmail (via app) typen en mijn handtekening met logo zijn ook niet meer te plaatsen.
Het enige wat je bij een handtekening kan zetten is een zwarte platte tekst, zonder cursief, zonder logo.
Kon dus voorheen wel.

Als je nog een idee hebt, of iemand anders, dan graag.

m.vr.gr.

HH

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 10 november 2014
  • 11:33

hier nog een paar andere die komen net onder de 5.0 maar hoger dan 4.0.5, wel een eindje naar beneden scrolen voor de oudere versie's.

Bewerkt (10 november 2014 11:35)
HH

HH

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 11:39

Dank voor je snelle reactie.

Ik heb nu Gmail 4.9 (1271612) er op staan, dat zou dus de laatst voorgaande moeten zijn, gek genoeg toch heel anders dan wat ik had.
Heb wel altijd de laatste updates geïnstalleerd, auto-update staat altijd uit.
Dus Gmail 4.9 (1271612) zou het moeten zijn….

Geen idee wat er nu mis is, maar hij synchroniseert niet lekker, en zoals eerder gemeld geen kleuren en geen gekleurde met logo handtekening.

Ik heb dus nog steeds geen idee.

gizmobinky

gizmobinky

• Berichten 6439
  • Reputatie 250
  • 10 november 2014
  • 11:48

HH
Dank voor je snelle reactie.

Ik heb nu Gmail 4.9 (1271612) er op staan, dat zou dus de laatst voorgaande moeten zijn, gek genoeg toch heel anders dan wat ik had.
Heb wel altijd de laatste updates geïnstalleerd, auto-update staat altijd uit.
Dus Gmail 4.9 (1271612) zou het moeten zijn….

Geen idee wat er nu mis is, maar hij synchroniseert niet lekker, en zoals eerder gemeld geen kleuren en geen gekleurde met logo handtekening.

Ik heb dus nog steeds geen idee.
probeer de apk van de laatste site 4.9 of 4.8 kan zijn dat er in de vorige apk een fout in zat, dus even opnieuw hier downloaden lukt dit ook niet dan weet ik ook niet meer.

wat je nog wel kunt proberen is naar instellingen/apps gaan zoek de gmail app en wis het cache geheugen of gegevens wissen kan zijn dat er nog rotzooi van de vorige app instaat.

HH

HH

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 10 november 2014
  • 12:13

Beste Gizmobinky,

Cache en gegevens heb ik al gewist.
Nog voordat ik de apk heb geïnstalleerd.
Ook nadat ik hem heb geïnstalleerd en niet goed werkte.

Ik ga nu je advies opvolgen en 4.9 of 4.8 van de andere site nog eens downloaden.

Alvast bedankt voor je medewerking en wederom snelle reactie.

m.vr.rgr.
HH

HH

HH

• Berichten 10
  • Reputatie 0
  • 11 november 2014
  • 13:42

Beste Gizmobinky,

Nogmaals vanaf de andere site Gmail 4.9 geïnstalleerd.
Alles wat kon kan dus niet meer (handtekening in kleur en met logo), ook niet met deze download.

Maar ik denk dat ik weet waar het probleem ligt.
Er is iets bijgekomen wat ik nooit eerder gezien heb n.l. bij apps / Google instellingen.

Deze is niet te verwijderen.
En ik ben bang dat die app een deel onthoud van Gmail 5.0 die er even opgestaan heeft.
Of mogelijk zelfs helemaal met 5.0 is meegekomen, althans in deze vorm en met deze inhoud.
Bovendien werkt dat helemaal niet want bij deze instellingen kan hij bijv. mijn google apps niet laden…
Ook bij deze instelling staat Google play. Als ik daarop tik dan krijg ik wel 4 schermpjes met ‘kan uw account niet openen enz. enz.’

Oftewel, ik zit - ben ik bang - vast aan een oude versie (die in ieder geval laat zien wie ik heb beantwoord *zie onderaan)
Maar niet meer werkt zoals hij deed voordat Gmail 5.0 de boel verziekte.

Ik ben geen expert en dit mijn eerste keer dat ik iets ‘download’ wat niet van Google Play komt.
Alles eerst gewist, caches geleegd, opnieuw opgestart enz. enz.
Maar helaas…

Als je nog een idee hebt, of iemand anders…ik lees het graag.

m.vr.gr.

HH

*)
Is het inmiddels iemand opgevallen dat je in Gmail 5.0 ook niet meer kunt zien of je een mail hebt beantwoord?
Je ziet alleen een rondje met een letter voor de mails staan, ook bij mails die je hebt beantwoord.
In de versies voor 5.0 zie je een blokje met een foto of logo, als je iemand hebt beantwoord deelt het blokje zich in twee helften en zie je je eigen logo en die van de verzender. Weet je altijd dat je hebt geantwoord.

Bewerkt (11 november 2014 13:43)

Reageer

Om te reageren, dien je te zijn ingelogd. Druk op de onderstaande knop om in te loggen of maak een nieuwe account aan.

Inloggen Registreren